Diletos Meškaitės ir Donato Kisieliaus medaus mėnuo Meksikoje: romantika ir pašėlę nuotykiai

Grupės „4 Roses“ dainininkė, televizijos laidų vedėja Dileta Meškaitė-Kisielienė (24) ir jos išrinktasis, antstolis Donatas Kisielius (33) vos prieš kelias dienas grįžo iš saulėtosios Meksikos – liepos viduryje susituokusi pora čia keletą savaičių kopinėjo medų.
Dileta Meškaitė-Kisielienė ir Donatas Kisielius
Dileta Meškaitė-Kisielienė ir Donatas Kisielius / Asmeninio albumo nuotr.
Asmeninio albumo nuotr./Dileta Meškaitė-Kisielienė ir Donatas Kisielius

„Labiausiai man įstrigo akimirka, kai antrą valandą nakties iš vestuvių šventės mes atvažiuojame namo, lagaminai sudėti, suknelė ir sporbatukai paruošti... Nuvykome į oro uostą, kur vos neužmigome – akys merkėsi nežmoniškai, todėl per parą trukusį skrydį daug miegojome“, – Žmonės.lt pasakojo Dileta.

Jaunavedžiai viešbutį pasiekė taip pat jau naktį – Dileta tespėjo užfiksuoti, kad jis dailus, su kolonomis, o išėjus į balkoną girdėjosi ošimas, tačiau įžiūrėti ką nors buvo per tamsu.

„Ryte atsimerkiu ir... Vau!!! Tada supratau, kur aš atsidūriau, kad jūra vos ne ranka pasiekiama – penkiolika minučių tiesiog stovėjau ir aikčiojau!“ – sakė Dileta, pakerėta Karibų jūros grožio.

Pasyvaus poilsio planas neišdegė

Poros planas buvo šiame viešbutyje tingiai praleisti penkias dienas – mėgautis saule, baseinu ir nieko neveikimu, tačiau jis neišsipildė.

„Jau po vienos dienos mudu nenustygome vietoje – labai norėjosi veiklos. Išbandėme tempiamą parašiutą, paviršinį nardymą, plaukiojome. Taip pat nuvykome į įspūdingą vietą – tai buvo uola, kurioje susiformavęs 40 metrų gylio baseinas. Manęs gal dešimtkart klausė, ar tikrai moku plaukti, todėl bijojau lįsti į vandenį, tačiau galiausiai pasiryžau“, – šypsojosi Dileta.

Asmeninio albumo nuotr./Dileta Meškaitė-Kisielienė

Atlikėjai įsiminė ir pažintis su majais – prie šių itin mažų žmonių Dileta jautėsi itin aukšta. „Jie buvo man iki šonkaulių! Jaučiausi itin didelė“, – juokėsi pašnekovė.

Jaunavedžiai aplankė senovinį majų miestą Čičen Itsą, kuriame pamatė vieną iš septynių pasaulio stebuklų – puikiai išsilaikiusią senovinę piramidę. „Negalėjau suvokti, kaip kadais buvo įmanoma ją padaryti... Gidas liepė paploti rankomis, nes tada išgirsti tokį aidą, kuris atrodo tarsi paukščio čiulbėjimas. Ir iš tiesų! Iš pradžių negalėjau tuo patikėti – ar tikrai čia kažkas už kampo neleidžia kasetės su įrašytu čiulbėjimu?“ – užsikvatoja Dileta.

Asmeninio albumo nuotr./Diletos Meškaitės-Kisielienės ir Donato Kisieliaus medaus mėnuo Meksikoje

Pora nuo Kankuno po Meksiką leidosi autobusu – sukorė ne vieną tūkstantį kilometrų. „Sustodavome miesteliuose, vakare juos apeidavome, pailsėdavome ir vėl – į kelią. Norėjome pamatyti tikrąją Meksiką, o ne tik turistų iščiustintas vietas“, – patikina.

Išbandymas maistu

Jaunavedžiai žinojo – namo tikrai negrįš neparagavę tradicinių patiekalų ir nesurizikavę išragauti gatvės maisto. Ši avantiūra pavyko – pora grįžo priaugusi keletą kilogramų svorio. Tiesa, keliskart maistas burnoje strigo.

„Visur buvo labai skanu, tačiau pasitaikė ir išimčių. Visada kur nors nuvykę pavalgyti prašydavome, kad atneštų tradicinio maisto ir jis nenuvylė. Tačiau pabandę gatvės prekeivių siūlomų valgių buvome nustebę – valgydamas tiesiog negali mėgautis, nes akyse stovi vaizdas, kaip tai buvo pagaminta“, – juokėsi Dileta.

Atlikėja atsiminė, kaip gatvėje pamatė didžiulę eilę besiburiuojančių žmonių – šie laukė maisto iš tiesiog ant šaligatvio sėdinčios ir gaminančios močiutės. Jiedu taip pat pasiryžo paragauti – gavo „kažkokį blyną su užtepu, kuris buvo uždėtas tiesiog delnu“.

„Vaizdas, kai tu matai, kaip tai gaminama, lieka pasąmonėje – nu tiesiog negalėjau mėgautis“, – užsikvatoja Dileta.

Tačiau tuo poros išbandymai maistu nesibaigė – jiedu pasiryžo aplankyti taksisto rekomenduotą vietinių užeigėlę, kuri pranoko lūkesčius.

Asmeninio albumo nuotr./Dileta Meškaitė-Kisielienė ir Donatas Kisielius

„Nuvežė į keistą vietą, kurios stogas apdangstytas maišais, o moteris su pagaliu maišo kažką kibire, ant žemės deda vištieną... Akimirką suabejojau, ar nereikėtų sprukti lauk, tačiau kaip tik priėjo padavėjas. Paprašėm kokio nors skanaus tradicinio patiekalo – gavome keistą košę, apipiltą tarsi kokiu kisieliumi... Trumpai tariant – nebuvo skanu, valgėme juokdamiesi ir tyrinėdami, o po to ėjome tekilos dezinfekavimuisi...“ – juokėsi D.Meškaitė-Kisielienė.

Jaunavedžiams ši kelionė paliko itin gerą įspūdį – nuotykių buvo per akis, o ir pažintis su kitokia kultūra – sužavėjo. „Aš jau noriu grįžti atgal! Sakau, gal per popierines vestuves?“, – šypteli Dileta.

Asmeninio albumo nuotr./Dileta Meškaitė-Kisielienė

Žmonės.lt primena, kad Dileta ir Donatas susituokė liepos 18-ąją Vilniuje, Šv.Mikalojaus bažnyčioje.