„el Fuego“ nario Tomo Pavilionio šeimos medaus mėnuo Balyje: sužavėję kontrastai ir sukčių pinklės

Liepos viduryje vienas kitam amžiną meilę prisiekę Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistas, „el Fuego“ narys Tomas Pavilionis ir dainininkė, ne viename lietuviškame seriale nusifilmavusi Gabrielė Lileikaitė tapę vyras ir žmona medaus kopinėti išvyko į egzotiškąjį Balį. Pora pripažįsta – tai buvo viena romantiškiausių judviejų kelionių.
Tomas Pavilionis ir Gabrielei Lileikaitė-Pavilionė
Tomas Pavilionis ir Gabrielei Lileikaitė-Pavilionė / Asmeninio albumo nuotr.

Po dvi savaites trukusių atostogų į Lietuvą sutuoktiniai grįžo pilni įspūdžių ir emocijų, kuriomis pasidalijo ir su Žmonės.lt skaitytojais.

„Norėjome, kad medaus mėnuo būtų išskirtinis“, – sakė Tomas. Ši Indonezijos sala jau seniai buvo poros norimų aplankyti vietų sąraše, todėl svarstyti, kur praleisti povestuvinę kelionę – ilgai neteko.

„Azijoje nesu buvusi. Balį jau seniai norėjau aplankyti. Vyras pritarė, todėl gavę puikų pasiūlymą nesudvejojome“, – Žmonės.lt kalbėjo Gabrielė.

TAIP PAT SKAITYKITE: „el Fuego“ narys Tomas Pavilionis vedė Gabrielę Lileikaitę: porą supažindino nuotakos mama

Asmeninio albumo nuotr./Tomas ir Gabrielė Pavilioniai Balyje

Dar prieš išvykstant Gabrielė užmezgė kontaktus su Balyje gyvenančia lietuve, ji porai davė daug naudingų patarimų. „Labai sunku kažką planuoti per atstumą. Ji man patarė planus dėlioti jau atvykus į vietą. Žinoma, prieš kelionę daug skaitinėjau, skaičiau ir žmonių atsiliepimus apie tai, ką pamatyti, ko pasisaugoti, nuo ko skiepytis ir pan. Šiandien galvoju, kad priėmėme patį geriausią sprendimą“, – pasakojo ji.

Jaunavedžiai į šią kelionę vyko ne tik pažinti šalį, tuo pačiu jie norėjo ir pailsėti po itin įtempto priešvestuvinio laikotarpio. Dėl šios priežastis atostogas jie stengėsi planuoti taip, kad spėtų ir gražiausius salos kampelius aplankyti, ir prie jūros patinginiauti.

Asmeninio albumo nuotr./Tomas Pavilionis mėnuo Balyje

„Vieną dieną skirdavome keliavimui, kitą – leisdavome paplūdimiuose. Prie vandenyno pirmą kartą teko išbandyti banglenčių sportą, abiems labai patiko. Turėjome ir vietinį savo vairuotoją, kuris mums aprodė didžiąją dalį salos, kartu buvo mūsų gidas, geras draugas ir netgi kaip tėvas – rūpinosi mūsų visokeriopa gerove. Mums labai pasisekė“, – šypsosi Gabrielė.

Balis ir jai, ir Tomui paliko didžiulį įspūdį, porą sužavėjo tiek nuostabi gamta, tiek maistas, išskirtinė kultūra, šiltai bendraujantys žmonės. Jiedu nevengė savo akimis pamatyti ir kito – ne turistinio, skurdaus gyvenimo saloje.

„Skurdą pamatyti taip pat buvo verta. Tai šalies dalis, kuri nors ir šiek tiek sukrečianti, tačiau mums buvo įdomi“, – Žmonės.lt kalbėjo Tomas. Tam pritarė ir Gabrielė sakydama, kad Balis – ne ta sala, kuri vilioja vien baltu paplūdimio smėliu ir palmėmis ir vaizdais lyg iš atviruko. „Žinojome, kur važiuojame ir ko ten tikėtis“, – sakė ji.

Sutuoktiniai iki šiol dar gyvena kelionės įspūdžiais. Juos itin sužavėjo čia didžiausias vandens parkas Azijoje, ten jie praleido beveik visą dieną ir liko sužavėti. „Visai kitoks jausmas būti vandens parke po atviru dangumi, gulėti tarp tikrų palmių ir leistis nuo žvėriškai aukštų atrakcionų. Adrenalinas garantuotas“, – pasakojo Tomas.

Asmeninio albumo nuotr./Tomas ir Gabrielė Pavilioniai Balyje

Be vandens parko jie taip pat aplankė zoologijos sodą. Nors nepamačiusi koalos Gabrielė juo nusivylė, tačiau jai teko pajoti ant dramblio, jį pašerti – tai įspūdžius atpirko.

Tačiau ne visi džiunglių gyventojai kėlė vien smagias emocijas. Pora nesitikėjo, kad čia – tiek daug uodų. „Negalvojau, kad jiems esu tokia patraukli. Mane kandžiodavo kaip pasiutę, bet nieko baisaus, po savaitės jau nebekreipiau dėmesio“, – prisiminė Gabrielė.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Lileikaitė-Pavilionė Balyje

„Man vienas nesmagesnių prisiminimų – pinigų „nusukimas“. Bet, aišku, čia mūsų pačių klaida. Keitėmės pinigus ne itin patikimoje vietoje“, – sakė Tomas.

„Čia pasakiškai skanūs ryžiai, wok patiekalai, sriubos. Maistas dažniausiai – aštrus, todėl man ten buvo rojus“, – juokėsi aitresnius prieskonius mėgstantis Tomas. Nacionalinė virtuvė sužavėjo ir Gabrielę. „Maistas man buvo super duper skanus. Vieną kartą pietaudama negalėjau nustoti kartoti kaip skanu, o tai būna gana retai“, – pasakojo ji.

Pirma Pavilionių kaip vyro ir žmonos kelionė jiems įsimins ilgam. Anksčiau pora ne kartą yra keliavusi drauge, tačiau dažniausiai išvykos būdavo susijusios su darbu, jie vykdavo dainuoti. Tuo tarpu šįkart kelionėje jie galėjo dėl nieko nesukti galvos ir leisti sau tiesiog mėgautis poilsiu būdami drauge.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Lileikaitė-Pavilionė Balyje

Ar pora dar sykį grįžtų į Balį? „Taip ir tai jau mūsų planuose. Pamatyti labai daug ką yra ten pamatyti. O ir mūsų draugas vairuotojas jau rengia planą kitam kartui“, – šyptelėjo Gabrielė.

Šiandien jiedu sako esantys laimingiausia šeima pasaulyje. „Gera kasdien įsimylėt iš naujo. Turėti savo kuriamą šeimą – nerealus jausmas“, – sakė jie.