Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ericos Jennings fotosesija Pučkorių atodangoje: svajinguose kadruose susiliejo su rudens gamta

„Ruduo – mano metas“, – šypsosi dainininkė bei dainų autorė Erica Jennings, kuri tapo šių metų prekės ženklo „Robi Agnes“ rudens naujienų veidu. Ir nors atlikėjai šis metų laikas pats darbymetis, žavioji raudonplaukė spėjo sudalyvauti ir daugiausia žinomo kaip megztų gaminių prekės ženklo „Robi Agnes“ rudens fotosesijoje.
Erica Jennings
Erica Jennings / Monikos Dovidaitės nuotr.

„Gyvenu labai aktyvų tiek profesinį, tiek asmeninį gyvenimą, todėl ypatingai vertinu drabužių patogumą bei funkcionalumą, žinoma, ne mažiau svarbi ir drabužio kokybė. Pakviesta sudalyvauti šioje fotosesijoje, iškart sutikau, nes būtent tokie yra šie drabužiai, kurie, be to, dar ir išties stilingi“, – teigia atlikėja.

Pučkorių atodangos papėdėje vykusi fotosesija puikiai pavyko, teigia prekės ženklo kūrėjos – Agnė Zokaitė-Stakauskienė ir Roberta Vasiliauskienė.

„Erica tarsi susiliejo su rudeniška gamta ir puikiai atskleidė tai, kaip mes matome mūsų drabužiais pasipuošusią moterį – natūralią, bet tuo pačiu paslaptingą ir svajingą“, – sakė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius