Gražuolės Ernestos Kalinauskaitės dienoraštis: „Sudie, Amerika. Labas, Lietuva!“

„Dabar, kai už lango pliaupia lietus, taip sunku pasakoti apie pasakišką kelionę, nes ji atrodo lyg saldus saldus sapnas“, – sako konkurso „Mis Lietuva 2009“ dalyvė Ernesta Kalinauskaitė (20), keturis mėnesius praleidusi už Atlanto.
Kelionėje draugiją Ernestai Kalinauskaitei palaikė jos mylimasis Arvilas
Kelionėje draugiją Ernestai Kalinauskaitei palaikė jos mylimasis Arvilas / Asm. albumo nuotr.
Asm. albumo nuotr./Ernesta Kalinauskaitė negalėjo atsidžiaugti susitikimu su seserimi Erika ir jos vaikinu Edvardu (pora kairėje)

„Į Kaliforniją atvykome pailsėti po trijų darbo mėnesių Mičigano valstijoje. Gyvenome mažame Čulos Vistos miestelyje. Apsistojome pas mano seserį, kurios nemačiau dvejus metus. Iki šiol pamenu mūsų apsikabinimą... Kalifornijoje dienos lėkė kaip pašėlusios! Turbūt dėl to, kad buvome tikrame rojaus kampelyje: lepinomės saule, Ramiuoju vandenynu, grožėjomės nuostabia gamta ir gyvūnija, kasdien skanavome egzotiškų vaisių, mėgavomės įvairių šalių (tailandų, kinų, meksikiečių, japonų) vegetarišku maistu, o namuose laukė nuostabūs sesers ir jos vaikino paruošti veganiški patiekalai.

Lankėmės San Diego zoologijos sode, didžiulį įspūdį paliko Balboa parke augantys milžiniški kaktusai, sužavėjo Holivudas, Beverli Hilsas, Santa Monika. Beje, tuo metu šalyje tvyrojo toks karštis, kokio nebuvo nuo 1877–ųjų! Net kvėpuoti buvo sunku! Likau sužavėta apsilankymu organinėje fermoje bei San Diego vyninėje, kurioje mums vedė ekskursiją, dalyvavome vynų degustacijoje, grožėjomės vynuogynais. O kokie ten paplūdimiai!.. Juose galima išvysti voverių, ruonių, žuvėdrų.

Pastebėjau, kad ten žmonės labai laimingi. Jie nesidrovi užkalbinti nepažįstamus asmenis, visuomet šypsosi, be to, propaguoja sveiko gyvenimo būdą. Gaila, kad nepavyko aplankyti Meksikos, bet, tikiuosi, tai padarysiu per kitą kelionę“, – pasakojimą baigia Ernesta.