Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į lietuviškos kosmetikos pristatymą atvykusi Liepa Norkevičienė: „Turiu priklausomybę blizgiams“

Ketvirtadienio vakarą kviestiniai svečiai Vilniuje susirinko į natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Manilla“ pristatymą. Jo nepraleido ir dainininkė Liepa Norkevičienė, čia atvykusi su vyru Evaldu.
Liepa Norkevičienė su vyru Evaldu
Liepa Norkevičienė su vyru Evaldu / Laimos Kavaliauskaitės-Bernotės nuotr.

Ketvirtadienį vykusio renginio metu buvo pristatytas ir naujasis lietuvių laboratorijos projektas #grožiažymėVIDUS bei teminė fotografijų paroda.

„Tai projektas apie grožį su istorija. Apie veiklias, įkvepiančias asmenybes, kurios nebijo būti savimi – su savo tobulais netobulumais, unikalia mąstysena, ir tik joms vienoms būdinga pasaulėžiūra. Apie grožį, kuris ateina iš asmenybės vidaus“, – projekto idėją atskleidė „Manilla“ prekės ženklo įkūrėja Rūta Merkytė-Elekšienė.

Lietuviškai kosmetikai reprezentuoti kūrėjai pasirinko skirtingus ir labiausiai tą liniją atspindinčius asmenis. Tarp jų – atlikėjos KAIA ir Katažina Zvonkuvienė, sporto, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistai Ilka Adams ir Alanas Dzenarovas, jogos trenerė Sigita Baušytė, aktorė Birutė Marcinkevičiūtė, medikė Asta Jonaitienė bei kitos asmenybės.

Į renginį atvyko dizainerė Julija Žižė, modeliai Dovilė Viršilaitė ir Diana Balaišytė, Simona Starkutė, ką tik savo vestuves atšventusi Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, taip pat Maria Randers, Deimantė Kazėnaitė, Sofio Gelašvili-Niūniavė, Vidmantė Medišauskienė.

Laimos Kavaliauskaitės-Bernotės nuotr./„Manilla“ grožio vakaro akimirka
Laimos Kavaliauskaitės-Bernotės nuotr./„Manilla“ grožio vakaro akimirka

Renginyje apsilankė ir dainininkė Liepa Norkevičienė, kuri LRT televizijoje šį sezoną debiutuoja ir kaip laidos vedėja.

Scenos žmonės nori jie to, ar ne – makiažo išvengti negali. Kaskart pasirodant scenoje miniai gerbėjų ar besifilmuojant kokioje laidoje, grimas – būtinas dalykas. Liepa 15min sakė, jei ne dainininkės karjera, makiažo priemonių ko gero nenaudotų, o ne darbo dienomis be jo puikiausiai apsieina.

„Dekoratyvinę kosmetiką naudoju tik scenoje arba viešuose renginiuose. Tuomet, nori ar nenori, tenka. Bet aš iš tų žmonių, kurie paprastomis dienomis nesidažo. Nenaudoju makiažo priemonių, nes tingiu vakarais valytis veidą ir praustis, kol tuos makiažo sluoksnius nugramdai... – juokėsi Liepa. – Mieste laisvalaikiu irgi dažniausiai vaikštau be makiažo, pliusas – žmonės tuomet ne visada atpažįsta.“

Pasak dainininkės, jos oda dėmesio daug nereikalauja, sako tėvams esanti dėkinga už pakankamai lygią ir neproblematišką veido odą.

„Bet mano rankinėje visuomet yra rankų kremas. Taip pat lūpų balzamas ir įvairiausi blizgesiai. Aš kiekvieną dieną juos naudoju ir jaučiu priklausomybę, man patinka, kai lūpos būna pateptos“, – šypsojosi Liepa.

Ji nekreipia dėmesio į statistiką, kad moteris per savo gyvenimą suvalgo kelis kilogramus lūpdažio: „Mes per gyvenimą ir vorų daug suvalgome (juokiasi)... Vienur kažką blogiau darai, kitur geriau – nors tepuosi blizgius, nesitepu pudros penkiais sluoksniais kiekvieną dieną.“

Laimos Kavaliauskaitės-Bernotės nuotr./Liepa Norkevičienė su vyru Evaldu
Laimos Kavaliauskaitės-Bernotės nuotr./Liepa Norkevičienė su vyru Evaldu

Nors kartais manoma, kad kuo brangesnė makiažo priemonė, tuo ji yra geresnė, Liepa šiuo klausimu turi kitokią nuomonę.

„Aš nemanau, kad brangios priemonės yra geros. Turbūt visi suprantame, kad už „Chanel“ ir „Dior“ vardą moki daugiau nei už patį produktą ar ypatingą sudėtį. Iš tiesų ta sudėtis yra panaši visur. Aš pagal įpakavimą prekės nesirenku. Man svarbu artimų žmonių rekomendacijos, be to, pati išmėginu, o jeigu tinka ir patinka, produktą nusiperku. Mėgini, mėgini ir atrandi. O ar 100 eurų, ar 10 eurų kainuoja, nesvarbu, man svarbiausia, kad produktas tiktų odai“, – kalbėjo ji.

Liepa sako naudojanti ir užsienio gamintojų, ir lietuvių kurtus produktus.

„Pavyzdžiui, man labiau tinka užsienietiški šampūnai, nes lietuviški man per daug natūralūs, plaukai greičiau susiriebaluoja. O kalbant apie veido priežiūrą, kremus, naudoju ir lietuviškus. Tik galiu pastebėti, lietuviai dar neišnaudojo dekoratyvinės kosmetikos nišos, kol kas nelabai gamina. Būtų smagu, jei kažkas to imtųsi“, – kalbėjo Liepa.

Žiūrėkite galeriją:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius