-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Išsipildymo akcija 2011“ kviečia į atvirų durų dienas

Jau šiandien, lapkričio 29-ąją, kartu su TV3 laida „Prieš srovę“ prasideda antrasis TV3 ir SEB banko „Išsipildymo akcijos 2011“ etapas – 19.40 val. specialiame reportaže žurnalistė Audrė Kudabienė pasakos pirmąją istoriją apie sudėtinga liga sergančią šešiametę Ramunę.
„Išsipildymo akcijos“ vaikai
„Išsipildymo akcijos“ vaikai / TV 3 nuotr.

Gruodžio 1-ąją prie akcijos geros valios ambasadorių prisijungs ir laidos „Ką manai?“ kūrybinė komanda. Pirmąjį žiemos ketvirtadienį 17.40 val. pokalbių laidos vedėja Agnė Armoškaitė kvies padėti trapiai tarsi porcelianas trylikametei Erikai.

O jau nuo gruodžio 2 dienos duris atvers vaikų globos namai – prie akcijos šiemet prisijungė Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės, Kėdainių, Kretingos, Skuodo, Trakų, Varėnos ir daugelio kitų miestų, miestelių ir rajonų vaikų globos įstaigos.

Iki gruodžio 10 dienos lankytojai kviečiami dalyvauti „Protų mūšiuose“, kūrybinėse dirbtuvėse, klausytis koncertų, aplankyti vaikų piešinių ir rankdarbių parodas, stebėti spektaklius, bendrauti ir žaisti su vaikais, susipažinti su globos namų veikla ir kartu su globotiniais ruoštis gražiausioms metų šventėms. Atvirų durų dienų tvarkaraštis jau skelbiamas spaudoje ir oficialioje akcijos svetainėje TV3 interneto puslapyje.

Pirmieji akcijos ambasadoriai – „Šok su manimi“ dalyviai jau dalinosi dėmesiu ir talentais: dainininkas Justinas Lapatinskas ir šokėja Greta Milišauskaitė lankėsi Alytaus vaikų globos namuose, o šokantis gydytojas Donatas Chlebinskas su partnere Gintare Slausgalviene – Kauno „Atžalyno“ vaikų globos namuose, kur šoko, piešė, dainavo ir grojo.   

Akcijos ambasadoriais gali tapti visi, o vaikų aplankymu galima prisidėti prie devintosios TV3 ir SEB banko „Išsipildymo akcijos“ tikslų įgyvendinimo: mažinti visuomenės abejingumą globos įstaigose augantiems vaikams, spręsti jų užimtumo, bendravimo ir lavinimo problemas. „Išsipildymo akcija 2011“ siekia mažinti socialinę atskirtį, keisti visuomenės požiūrį į globos namų auklėtinius, ugdyti toleranciją, laužyti mąstymo stereotipus bei padėti patiems vaikams augintis ambicijas ir suvokti savo vertę. Geros valios ambasadoriais galima tapti ir užpildžius ambasadorystės anketą TV3 interneto svetainėje.

TV3 ir SEB banko „Išsipildymo akcijos 2011“ finalas – gruodžio 17 dieną 19.00 val. „Šok su manimi“ tiesioginio eterio metu. Prie devintosios „Išsipildymo akcijos 2011“ gali  prisidėti kiekvienas ir siųsdamas SMS žinutes su žodžiu VAIKAMS arba skambindamas numeriais: 1890 (auka 2 Lt), 1891 (auka 5 Lt) ir 1892 (auka 10 Lt) – ar aukodamas internetu www.aukok.lt. Dėkojame už Jūsų  gerumą!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius