Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jėgas suvieniję jaunieji dizaineriai žinomiems žmonėms pristatė kolekcijas ir projektą „Moditi“

Šeštadienio vakarą į Vilniaus viešbutį „Pacai“ atvyko madai neabejingi svečiai. Čia jiems buvo pristatytas projektas „Moditi“.
Sigitas Praspaliauskas, Žilvinas Grigaitis, Benediktas Gylys, Inga Žuolytė
Sigitas Praspaliauskas, Žilvinas Grigaitis, Benediktas Gylys, Inga Žuolytė / Orintos Masytės nuotr.
Temos: 2 Mada Stilius

Keturi mados ženklai „Unsociety“, „Honey denim“, „Grand secret“ bei „ZIY“ publiką subūrė pristatyti drabužių kolekciją drąsiems, nebijantiems gatvėje išsiskirti žmonėms.

Kolekcija buvo skirta ne tik pristatyti dizainerių kūrybą, tačiau ir projektą „Moditi“, kurio tikslas siekti, jog dizaineriai ne konkuruotų tarpusavyje, o vienytų jėgas kūrybai.

Jaunų kūrėjų pasirodymą stebėjo tokie žinomi žmonės, kaip Benediktas Gylys, Žilvinas Grigaitis, Sigitas Praspaliauskas, Gabija Varnaitė, Inga Žuolytė.

Orintos Masytės nuotr./Projekto „Moditi“ pristatymas
Orintos Masytės nuotr./Projekto „Moditi“ pristatymas

Pirma podiumu žengė vadovaujamo mados pasaulyje jau gerai žinomo Domanto Mašidlausko aprengti modeliai. Išskirtinai atrodė pasirinkimas megztinio raištukus pakeisti sidabro spalvos papuošalais. Jo kolekcijoje dominavo pagrindinės rudens spalvos: tamsiai raudona, juoda, haki spalva bei svarbiausias šio rudens akcentas – langeliai.

Antroji savo kolekciją pristatė Ana Mizarė „ZIY“. Merginoms kurta linija pasižymėjo kūno silueto pabrėžimu, nes kolekcijai buvo naudojamos lengvos tekstūros medžiagos, kaip tinklelis, neoprenas bei permatomi audiniai. Kolekcija, kaip pati dizainerė teigė yra „kvepianti avangardu, paprasta, žmonėms ir yra dėvima“.

Ingos Dovydėnaitės nuotr./„Moditi“ kolekcijos pristatymo akimirka
Ingos Dovydėnaitės nuotr./„Moditi“ kolekcijos pristatymo akimirka
Ingos Dovydėnaitės nuotr./„Moditi“ kolekcijos pristatymo akimirka
Ingos Dovydėnaitės nuotr./„Moditi“ kolekcijos pristatymo akimirka

Ant džinsinių švarkų meną kurianti Gabrielė Čeponytė „Honey denim“ stebino išskirtiniais, iššaukiančiais piešiniais. Šie šaukė spalvomis ir kiekvienas piešinys nešė skirtingą žinutę auditorijai.

Paskutinis savo antrąją kolekciją vyrams pristatė „Unsociety“ ženklo įkūrėjas Edvinas Radinis, kuris teigė, jog „90-tųjų laikų hip hopas ir jo mada grįžta XXI amžiuje“. Visoje kolekcijoje dominavo juodos, baltos laisvalaikio stiliaus drabužiai.

Žiūrėkite galeriją:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius