Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip ištverti skausmingas skyrybas

Skyrybos – sunkus išbandymas abiems partneriams.
Photos.com / Skyrybos – sunkus išbandymas abiem partneriams.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kai baigiasi mums itin svarbūs santykiai, būna išties nelengva ištverti išsiskyrimo skausmą. Ir tai galioja tiek tam, kuris išsiskyrimą inicijuoja, tiek tam, kuris yra paliekamas.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Visiškai normalu tokiu atveju jaustis vienišu ir atstumtu. Tačiau išsiskyrimo skausmą galima šiek tiek palengvinti, jei vadovausitės šiais tinklalapyje thirdage.com pateiktais patarimais.

Neužgniaužkite savo patiriamų emocijų

Po išsiskyrimo jūsų jausmai gali keistis kas sekundę, jie varijuoja tarp liūdesio, nusivylimo ar netgi pykčio. Jeigu bandysite užgniaužti šiuos jausmus, tikrai sau nepadėsite. Verčiau palepinkite save kokiomis nors dovanomis ar grožio procedūromis, pozityvūs dalykai tikrai gali padėti užsimiršti.

Leiskite sau pasitikėti kitais žmonėmis

Išties naudinga turėti žmogų, į kurį galėtumėte atsiremti šiuo jums skausmingu gyvenimo periodu. Parama bus pati vertingiausia, jeigu tam žmogui išsipasakosite, pasakysite, ko jums šiuo metu labiausiai reikia ar ko trūksta.

Naudokitės savo vaizduote

Pasinaudokite savo vaizduote, kad išreikštumėte jausmus savo buvusiam partneriui, pamąstykite, ką norėtumėte jam pasakyti ar ko norėtumėte jo paklausti. Tačiau visa tai ir palikite tik vaizduotėje. Realus konfliktas su partneriu jums tikrai nepadės.

Jausmus išliekite ant popieriaus lapo

Dar vienas geras būdas išlieti savo susikaupusias emocijas – rašymas. Rašykite kiek tik įmanoma greičiau apie tai, ką jūs jaučiate po skyrybų. Toks ekspresyvus rašymas padeda išgryninti susikaupusias emocijas.

Užrašykite, kokios jūsų buvusio partnerio savybės jums labiausiai nepatiko

Nėra tokių žmonių, kurie būtų visiškai tobuli, taip pat nebūna ir tobulų santykių. Todėl po išsiskyrimo išties verta surašyti viską, kuo jūsų buvęs partneris jus erzino, ar kas jums nepatiko jūsų santykiuose. Šį sąrašą visada laikykite prie savęs ir, kai tik jus vėl apims nostalgija, išsitraukite jį ir prisiminkite, kad jūsų santykiai vis dėlto nebuvo tobuli.

Stenkitės nenuvertinti savęs

Gan dažnai galite sugauti save sakant negatyvius dalykus apie savo elgesį, charakterį ar išvaizdą. Paliktas žmogus dažnai jaučia kaltę ir savyje įžvelgia tik trūkumus. Todėl pasistenkite atsikratyti šių negatyvių minčių ir pradėkite žvelgti į save ir į gyvenimą per optimizmo prizmę.

Nors kartais ir atrodo, kad po skyrybų atsiradęs skausmas niekada nepraeis, tačiau patikėkite, po kiek laiko jis tikrai sumažės. Jeigu pasinaudosite šiais patarimais, skausmingos skyrybos praeis išties kur kas lengviau.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką