Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip po gimdymo moteriai atgauti formas?

Po gimdymo moteris neturėtų užmiršti savęs.
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Po gimdymo moteris neturėtų užmiršti savęs.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gimus kūdikiui, visas aplinkinių ir mamytės dėmesys skiriamas jam, tačiau mama neturėtų užmiršti ir savęs. Nėštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia – reikia vėl sustiprėti ir susigrąžinti buvusias kūno linijas. Kaip tai įgyvendinti, pataria trenerė ir kineziterapeutė Agnė Samienė.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

„Visiškai normalu, kad nėštumo metu didėjant svoriui, kūnas tampa ne toks grakštus ir tvirtas. Gimus mažyliui, labai svarbu vėl atgauti fizines jėgas ir pasitikėjimą savimi – kuo geriau jausitės ir būsite stipresnė, tuo lengviau bus prižiūrėti kūdikį“, – kalbėjo sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ trenerė A.Samienė. Geriausias būdas sustiprėti yra mankšta.

Mankšta padeda atgauti ankstesnes kūno linijas ir jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų: susitvarko žarnyno veikla, greičiau susitraukia gimda. A.Samienė rekomenduoja jau pirmosiomis dienomis sugrįžus iš ligoninės pradėti po truputį mankštintis. Jokiu būdu nepersivalgyti. Taip, specialistės teigimu, per pusę metų galime netekti priaugtų nereikalingų kilogramų.

Dėmesys dubens raumenims

Rimtesnius atsistatymo pratimus kineziterapeutė rekomenduoja pradėti praėjus 2 mėnesiams po gimdymo, tačiau tai dar priklauso nuo pačios gimdyvės savijautos. „Vienas iš pirmųjų pratimų, kuriuos galima išbandyti namuose – dubens raumenų mankšta. Tai paprasčiausias raumenų sutraukimas. Šis judesys yra visų dubens raumenų pratimų pagrindas. Taip mankštinantis dubens raumenys visiškai atgaus buvusią formą ir jėgą po 2–6 mėnesių“, – kalbėjo A.Samienė. Ji pabrėžė, kad pasiekus savo tikslą, būtina nesustoti ir toliau kiekvieną dieną skirti laiko dubens raumenų mankštai – tai padės „nesuglebti“.

Organizatorių nuotr./Mamos gali mankštintis kartu su kūdikiais.
Mamos gali mankštintis kartu su kūdikiais.

Mamų ir vaikų treniruotės

„Prieš keletą metų, kai pati buvau neseniai pagimdžiusi dukrelę, galvojau, kaip galėčiau sportuoti, atgauti turėtas figūros linijas ir tuo pačiu nepalikti vaikelio. Tuomet ir kilo mintis, kad galima sportuoti kartu su mažyliu. Dabar ši idėja sėkmingai įgyvendinta sveikatingumo klube „G7 Sportas“. Mamytės čia sportuoja, stiprina ryšį su mažyliu ir susidraugauja su kitomis mamomis“, – kalbėjo kineziterapeutė A.Samienė. Per treniruotes daugiausia dėmesio skiriama mamoms. Kilnodamos vaikelius jos atgauna buvusias iki nėštumo figūros linijas ir po truputį sustiprina kūną. Mažyliai visada būna šalia mamų.

O mamos treniruotės eigoje vaikeliams daro kineziterapijos pratimus. Tokios treniruotės tvirtina mamos ir vaiko ryšį. Pasak A.Samienės, kai kurios mamos nuogąstauja, kad treniruotės po gimdymo joms bus per sunkios. Tačiau fizinių pratimų krūviai didėja pamažu: pradinėse treniruotėse taikoma lengva mankšta ir kineziterapija, ir tik vėliau atliekami aerobikos pratimai ir treniruotė intensyvėja. 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką