Karina Krysko po 10 metų aplankė Maskvą ir liko nustebinta: „Tikėjausi kitokio įspūdžio“

Karina Krysko-Skambinė per begales darbų laiko atostogoms visai neranda. Tad Anželikai Cholinai pasiūlius atvykti į Maskvą pasižiūrėti jos spektaklių, dainininkė net nesuabejojusi sutiko bent kelioms dienoms atitrūkti nuo rutinos. Karina ne tik pasisėmė naujų idėjų savo vaidmeniui šokio teatre, pailsėjo, bet ir pakeitė nuomonę apie Maskvą.
Karina Krysko-Skambinė, Martynas Kavaliauskas, Anželika Cholina
Karina Krysko-Skambinė, Martynas Kavaliauskas, Anželika Cholina / Asmeninio albumo nuotr.

Šį sezoną į Lietuvos teatro sceną Anželika Cholina grąžino šokio spektaklį „Otelas“, kuriame vaidina ir Martynas Kavaliauskas, o pagrindinis vaidmuo patikėtas Karinai Krysko-Skambinei. Kadangi choreografė tą patį spektaklį yra pastačiusi ir Maskvoje – lietuviškąją komandą pakvietė pasižiūrėti rusų aktorių vaidybos.

„Ši kelionė – Anželikos Cholinos idėja. Maskvoje ji yra pastačiusi nemažai spektaklių. Kaip tik taip susidėliojo, kad trys jos darbai buvo rodomi iš eilės. Vienas jų – „Otelas“, kuriame šoku ir aš. Tad vykome pasižiūrėti, kaip jame vaidina Maskvos aktoriai. Aišku, mes tikimės, kad ir jie kada nors atvyks mūsų pažiūrėti, – šypsojosi K.Krysko-Skambinė. – Tad šįkart važiavome su tikslu pasisemti idėjų, minčių, kaip pagerinti mūsų pačių vaidmenis Lietuvos žiūrovams.“

Pasak atlikėjos, jai ir Martynui buvo itin įdomu stebėti viską iš publikos gretų, ir pamatyti, kaip tą patį vaidmenį atlieka kiti aktoriai.

„Man buvo sunkiau stebėti šį spektaklį kaip paprastam žiūrovui, nes juk viską moku mintinai, bet nesu mačiusi, kaip tai atrodo iš šono. Iš tikrųjų net nervindavausi dėl kiekvieno artisto, kad jis laiku išeitų į sceną, viską tinkamai atliktų... Ir likau sužavėta. Ten šoka ne šokėjai, o aktoriai, bet jų judesių išraiška, artistiškumas, charakterių išpildymas buvo – wow! Tikrai mums yra ko pasimokyti“, – 15min sakė Karina.

Asmeninio albumo nuotr./Karina Krysko, Martynas Kavaliauskas

O ir publika, pasak jos, yra kiek dėmesingesnė nei lietuviškoji. „Anželinos Cholinos spektaklius tiek Lietuvoje, tiek Maskvoje priima taip pat šiltai – stovėdami, plodami. Tik pastebėjau vieną dalyką – rusai labai mėgsta dovanoti gėles, didžiules puokštes! Pas mus tokia tradicija nėra labai populiari, o gaila, gėles gauti man smagu, – juokėsi ji. – Be to, jie drąsiau išsako savo nuomonę, susižavėjimą, džiaugsmą. Bet šiaip tikrai nenusileidžia Lietuvos publikai.“

Liko sužavėta

Kadangi į spektaklius jie eidavo tik vakarais, dienas skyrė miesto apžiūrėjimui. Kartu su Martynu į šią kelionę leidosi ir širdies draugė Rusnė, prie trijulės dažnai prisijungdavo ir pati Anželika Cholina.

„Mes visi labai puikiai praleidome laiką. Nors ir gyvenome skirtinguose viešbučiuose, bet po miestą vaikščiojome drauge. Kaip sakoma, kelionėse labai greitai pasimato tikrieji žmonių veidai, todėl po šių atostogų, manau, kad mes kartu keliauti tikrai galėtumėme“, – juokėsi Karina.

Asmeninio albumo nuotr./Karina Krysko, Martynas Kavaliauskas ir širdies draugė Rusnė

K.Krysko-Skambinė pastebi, kad dažnai aplink girdimas neigiamas Rusijos kontekstas ir pačią ją prieš kelionę nuteikė skeptiškai. Tačiau aplankiusi Maskvą ji liko maloniai nustebinta.

„Kelionėje praleidome 4 dienas. Esu čia buvusi prieš 10 metų – dvi dienas ir žiemą, tada man visai nepatiko. O šįkart ir kompanija buvo kitokia, ir vasara, ir 10 metų praėjo – daug kas čia pasikeitė ir man tikrai patiko. Gyvenau šalia Raudonosios aikštės, pro kurią eidama visada jaučiau tokią didybę. Daug laiko praleidom tiesiog vaikščiodami ir grožėdamiesi architektūra. Maskva atrodo visai europietiškas miestas, kad ir kaip būtų keista. Tikrai buvau nustebinta, tikėjausi kiek kitokio įspūdžio. Tikėjausi, kad žmonės bus piktesni, bet jie labai paslaugūs, padedantys, draugiški“, – teigė K.Krysko-Skambinė.

Asmeninio albumo nuotr./Karina Krysko

Tačiau spūstys gatvėse, pasak Karinos, labai vargino ir sutrukdė daug ką aplankyti: „Maskva – labai didelis miestas, mums pavyko tik paviršutiniškai jį apžiūrėti. Be to, kiekvieną vakarą turėjom būti teatre, o eismas toks didelis, kad tekdavo prieš porą valandų išvažiuoti, kad būtumėm laiku. Tiesą sakant, būtent prieš „Otelą“ mes patekome į tokią spūstį, kad vos spėjom į spektaklį. Tuo metu kaip tik buvo futbolo čempionatas, tad mes galiausiai išlipom iš taksi ir pasileidom bėgti iki teatro. Pavėlavom porą minučių, bet atsisėdus prakaitas tiesiog varvėjo nuo mūsų. O būtų taip apmaudu, juk tik dėl šio spektaklio čia skridome!“

Maskvą gerai pažįstanti Anželika Cholina turistus nusivedė ir ypatingą vietą pavakarieniauti.

„Ėjome į restoraną „Art Cafe“, gyvuojantį jau daugelį metų. Anksčiau čia buvo labai sunku patekti, nes lankydavosi žvaigždės, aktoriai, dainininkai. Restoranas išliko lygiai toks pats, koks buvo ir prieš kokius 20 metų – išvaizda, baldai, staltiesės, lempos, net padavėjų drabužiai nepasikeitę. O ir maistas labai skanus! Tai buvo tokia kelionė į praeitį“, – šypsojosi dainininkė.

Asmeninio albumo nuotr./Martynas Kavaliauskas ir širdies draugė Rusnė, Karina Krysko, Anželika Cholina

Nors daugelis sako, kad Maskvoje kainos gana aukštos, Karinos nuomone, taip atrodė tik tuomet, kai Lietuvoje buvo litas. „Dabar žinant, kokios yra kainos įvedus eurą, tai jos tikrai nebeatrodo didelės. Brangiau kainavo skrydis, viešbutis, viza. Bet šįkart leidau sau, nes nedažnai keliauju, tam laiko beveik neturiu.“

Džiaugdamasi pavykusiomis atostogomis Maskvoje, Karina sako, mielai čia sugrįžtų dar sykį.

„Norėčiau grįžti, nes ne viską pamačiau. Per šias kelias dienas atsijungiau, negalvojau apie tai, kokie darbai manęs laukia. Tik, aišku, pasiilgau saviškių – Sauliaus ir sūnaus. Nors atrodo, kad praleidau tik keturias dienas, bet man jos atrodė kaip kokia savaitė“, – 15min kalbėjo Karina Krysko-Skambinė.