-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kavos butiko atidaryme Vilniuje – aromatingam gėrimui neabejingos garsenybės

Ketvirtadienį Vilniuje atidarytas pirmasis Baltijos šalyse „Nespresso“ kavos butikas. Jo atidaryme Vilniuje pritraukė būrį kavą mėgstančių garsenybių.
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, Giedrius Drukteinis ir Aleksandras Pogrebnojus, Liucina ir Tadas Rimgailos
Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, Giedrius Drukteinis ir Aleksandras Pogrebnojus, Liucina ir Tadas Rimgailos / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Atidarymo šventėje prekybos centre G9 dalyvavo garsūs žmonės iš verslo ir pramogų pasaulio, kurie jau ne vienerius metus yra ištikimi šio šveicariško prekės ženklo gerbėjai.

Šventės vedėjui pritarė Liucina Rimgailė ir Tadas Rimgaila, Jolita Vaitkutė ir Silvestras Dikčius, Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, Aleksandras Pogrebnojus, Dominykas Kubilius, Laura Paukštė, Martynas Praškevičius ir kiti svečiai, susirinkę į butiką prekybos centre G9, norėdami geriau pažinti garsų prekės ženklą ir patirti naujų įspūdžių, kurių netrūko visą vakarą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Kavos salono atidarymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Kavos salono atidarymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Dovile Urbanaite ir Kai Schukowskis
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Dovile Urbanaite ir Kai Schukowskis

Į atidarymą susirinkę šventės svečiai butike galėjo degustuoti platų „Nespresso“ kavos asortimentą, kurį sudaro 24 rūšys, neskaičiuojant ribotos serijos kavos, kurios kasmet pasirodo dar apie 10 rūšių.

Pasak jo, kiekvienas kavos mėgėjas su gali susikurti unikalius, asmeninius kavos gėrimo ritualus. O G9 butike dirbantys kavos specialistai yra visada pasirengę klientams suteikti žinių apie kavą ir paruošimo technologijas, pristatyti naujienas ir pasidalyti patirtimi.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Atidarymo renginį vedęs etiketo specialistas Giedrius Drukteinis pabrėžia, kad „Nespresso“ butikas Vilniuje – reikšmingas Lietuvos rinkos įvertinimas, skatinantis tolesnę kavos gėrimo kultūros pažangą ir kartu nusakantis kavos gurmanų brandą.

Šis prekės ženklas užtikrina aukščiausią kokybę bei įstabių skonių paletę, apgaubdamas vartotojus išskirtinumo ir rafinuotumo aura“, – atkreipia dėmesį G.Drukteinis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius