Portalo Fashionising.com mados žinovai tiesiogiai iš Milano apžvelgė kai kurias kolekcijas, tarp jų tokie garsūs mados namai kaip „Dolce & Gabbana“, „Gucci“, „Trussardi“, „Burberry“ ir kiti.
Margas retro
Dauguma mados kūrėjų Milano mados savaitėje pasiūlė atsipalaiduoti. Pavyzdžiui, „Dolce & Gabbana“ nustebino margaspalviais retro stiliaus drabužiais. Netrūko ir kičo – megztiniai išrašinėti komerciniais šūkiais „Gerk Coca-Cola“ ar išpiešti peliuko Mikio atvaizdu. Ypač daug dėmesio skirta piešiniams ir spalvų įvairovei. Šiemet buvusios madingos šiek tiek apkritusios kelnės karaliaus ir kitąmet, tiesa, kūrėjai pasiūlė ir alternatyvų iš velveto bei kostiuminio tipo kelnių. Šias suderino su prigludusiais megztiniais, kaklaraiščiais ir sportiniais švarkais.
Dėmesys kelnėms
Laukdami kito šaltojo sezono 90-metį švenčiantys mados namai „Gucci“ ir jų dizainerė Frida Giannini parodė laisvas kelnes priveržtu juosmeniu. Kaip ir dauguma kitų, „Gucci“ pasiūlė ne aptemptas, bet laisviau krintančias kelnes. Jos išsiskyrė elegantišku ir prie batų puikiai tinkančiu lengvu praplatėjimu apačioje. Daugiausia modelių pasirodė vilkėdami dviem sagomis susegtais įprastais švarkais, tiesa, turinčiais vintažinio prieskonio. Rafinuotą stilių F.Giannini paįvairino podiumu paleisdama manekenus, įsisupusius į gauruoto Mongolijos avikailio paltus ir puspalčius.
Bendra tendencija – kurti kuo patogesnį drabužį.Meilė odai
Šimtąsias metines atšventusių mados namų „Trussardi“ meilė odai neišblėso per ilgus darbo metus. Šįsyk kūrybos vadovas Milanas Vukmirovicius atidavė pagarbą daugybei odos naudojimo galimybių. Tačiau ši medžiaga visai nevaržo – ant podiumo modeliai demonstravo laisvo stiliaus drabužius, odos atlapais puoštus švarkus, krintančius marškinėlius ir odines kelnes. Paįvairinti išvaizdą puikiai gali tik odinės apyrankės.
Žaidi ar ne?
Buvo kalbų, kad šiemet į madą grįžta pankai. O kas geriau išmano eklektišką jų stilių, jei ne mados pankų karaliene vadinama Vivienne Westwood. Ji visuomet pasirodo kitaip, nei tikėtasi, o dažnai ir pranoksta lūkesčius. Tad pankų ant podiumo Milane žiūrovai neišvydo – V.Westwood pristatė ironišką ir pašaipią, labai komercinę kolekciją. Tiesa, kadangi ypač keistų kūrybos viražų šįsyk nebuvo, jos kurtuose drabužiuose kiekvienas gali rasti šį tą sau.
Būtų galima pasakoti atskirai apie kiekvieną kūrėją – juk būtent išskirtinumu jie ir paperka. Milane buvo prisiminti ir karo aprangos motyvai, kurie bus išties populiarūs. Jų akcentų yra net mados namų „Alexander McQueen“ kolekcijoje. Tačiau kariškai griežto kirpimo ieškoti nevertėtų, mat bendra tendencija – kurti kuo patogesnį drabužį.