Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijos“ dalyvė: dizainerė Eglė Žiemytė ir jos kolekcija „D.EFECT ruduo/žiema 2014“

Žmonės.lt pristato 16-osios „Mados infekcijos“ dalyvius – dizainerius, kurie didžiausiame Lietuvos mados festivalyje pristatys savo kolekcijas.
Eglės Žiemytės kolekcija
Eglės Žiemytės kolekcija / „D.EFECT“ nuotr.

Dizainerė Eglė Žiemytė su nuosavu prekės ženklu D.EFECT kuria sezonines moterims skirtas prêt-à-porter kolekcijas. Pradėjusi nuo paltų dabar dizainerė siūlo beveik visą aprangos eilutę.

„D.EFECT“ nuotr./Eglė Žiemytė
„D.EFECT“ nuotr./Eglė Žiemytė

Eglei Žiemytei patinka prieštaravimai. Jos kolekcijose visuomet gausu siluetų, faktūrų, spalvų, permatomumų kontrastų, pavyzdžiui, platus-siauras, lygus-suglamžytas, blizgus-matinis, tiesus-kreivas ir t. t. Geometrija, simetrija, architektūra gamtoje ir nuosaikios spalvos su keliais ryškiais akcentais – tai pagrindiniai šios kūrėjos kolekcijų motyvai. Kurdama Eglė siekia sujungti universalumą, pritaikomumą, meninę idėją ir tai, ko nenusakysi, kas slypi už eilučių.

Eglės moteris – moteriška, tačiau turinti ir vyriško prado. Ji veikli, intelektuali, galinti užsimesti vyrišką švarką be baimės prarasti savo moteriškumą. D.EFECT ženklo moteriai nereikia patvirtinimo iš aplinkos, ar ji teisingai gyvena – ji pati kuria savo gyvenimą, nesidairydama į kitus. Jai svarbu laisvė. Laisvė būti netobulai tobulai.

Pasaulyje D.EFECT prekės ženklas įvardijamas kaip jaunas, šviežias ir novatoriškas. Šiuo metu D.EFECT gaminiai parduodami net 16 pasaulio šalių – Japonijoje, Korėjoje, Honkonge, Prancūzijoje, Anglijoje, Danijoje, Rusijoje bei kitur ir visuomet mados pasaulyje vertinamose parduotuvėse – Maskvos „Tsvetnoy“, Londono „Start“, Japonijos „H.P.France“ ir pan. Šiose parduotuvėse D.EFECT drabužiai kabo šalia kitų žinomų prekės ženklų – „Carven“, „Celine“, „Acne“, „Maison Martin Margiela“, „Paul Smith“ ir t. t.

Šiuo metu D.EFECT prekės ženklas intensyviai atnaujinamas. Jau kartu su šių metų pavasario-vasaros kolekcija startuos nauja interneto svetainė, logotipas, etiketės ir kt. Atnaujintas ir D.EFECT šūkis, dabar skambantis taip: The beauty of imperfection.

„D.EFECT“ nuotr./Eglės Žiemytės kolekcija
„D.EFECT“ nuotr./Eglės Žiemytės kolekcija

Kolekcija: D.EFECT ruduo/žiema 2014

Naujoji D.EFECT kolekcija, Eglės Žiemytės teigimu, vizualiai turėtų atrodyti jaukesnė ir šiek tiek minkštesnė, nors yra padalinta į dvi pakankamai skirtingas dalis. Pirmoji – minkšta, ovalių linijų, kokoną primenančių siluetų, antroji – griežtų, kampuotų formų.

E. Žiemytė sako, kad sukurti D.EFECT kolekciją šių metų rudeniui-žiemai ją įkvėpė gamtos motyvai, ypač nelygus, faktūriškas žemės paviršius, taip pat – tarpukario laikotarpio fotografijos, XIX a. Napoleono armijos uniforma ir aksesuarai, pavyzdžiui, giberne maišelis ginklų priežiūrai, kurio baltos rankenos juosdavo krūtinę, galvos dangalai, avalynė, baltos spalvos naudojimas kaip akcentas detalėse.

Kaip ir anksčiau, taip ir naujausioje kolekcijoje E. Žiemytė lieka ištikima geometrijai, miesto architektūrai, modernioms linijoms, minimalizmui, skaidymui tiek spalvų, tiek faktūrų blokais. Pirmą kartą šioje kolekcijoje dizainerė kūrė audinių raštus šilkui kartu su dailininke, grafike ir knygų iliustratore Birute Zokaityte.

Kaip ir ankstesnėse, taip ir šioje rudeniui-žiemai skirtoje kolekcijoje E. Žiemytė didelį dėmesį skyrė paltams ir švarkams, derindama natūralios odos detales kaip kontrastą, perimdama klasikinius siluetus šiuolaikiškoms interpretacijoms. Trečiojo dešimtmečio mados istorijos knygose ji ieškojo vyriško klasikinio palto ir švarko kirpimo siluetų, apykaklių formų, įvairiausių apdirbimo būdų, juos atgaivindama ir perkeldama į šiuolaikinę mados kolekciją.

„D.EFECT“ nuotr./Eglės Žiemytės kolekcija
„D.EFECT“ nuotr./Eglės Žiemytės kolekcija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius