Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijos“ dalyvė: dizainerė Vitalija Malyško ir jos kolekcija „Madoisto dienoraštis“

Kovo 21-23 vyksiantis festivalis „Mados infekcija“ nustebins net dvidešimčia dizainerių kolekcijų ir vyks net tris dienas. Belaukiant šio spalvingo madų šou, portalas Žmonės.lt tęsia pažintį su „Mados infekcijoje“ pasirodysiančiais dizaineriais.
Vitalijos Malyško kolekcija „Madoisto dienoraštis“
Vitalijos Malyško kolekcija „Madoisto dienoraštis“ / Vaido Jokubausko nuotr.

Pažintį su aprangos dizainu pradėjusi Vilniaus kolegijoje vėliau Vitalija Malyško ją tęsė Vilniaus dailės akademijoje ir jau turi ne vienerius metus su mados industrija susijusios darbo patirties. Šiuo metu jaunoji dizainerė eina parduotuvių tinklo „Pull & Bear“ koordinatorės Baltijos šalims pareigas, anksčiau dirbo „Zara“ ir „Imitz“ prekės ženklo parduotuvėse.

Vitalija ne kartą dalyvavo festivalio „Mados infekcija“ rengiamame „Injekcijos“ konkurse: 2010, 2011 ir 2014 metais pateko į jo finalą. Savo kolekcijas ji pristatė ir kituose mados renginiuose – „Warsaw Fashion Street“, konkurse „Off Fashion“ Lenkijoje.

Vitalija taip pat yra surengusi kelias kūrybinių darbų parodas ir pristatymus, bendradarbiavusi su grožio industrijos specialistais ir kartu su jais ruošusis konkursiniams pasirodymams, dalyvavusi ne viename konkurse, sukūrusi kelias kolekcijas ir pavienius modelius.

Asmeninio albumo nuotr./Dizainerė Vitalija Malyško
Asmeninio albumo nuotr./Dizainerė Vitalija Malyško

Kolekcija: „Madoisto dienoraštis“

Viskas prasidėjo nuo paskutiniojo „Mados infekcijos“ konkurso „Injekcija“ temos, ar mada lygu religija. Klausimas, ar drabužių mada šiuolaikiniam vartotojui yra religija, jaunajai dizainerei sukėlė daug kontraversiškų minčių. Diskutuoti šia tema galima tikrai ilgai, tačiau V. Malyško atsakymas buvo: taip, mada yra lygu religija. Atsakiusi taip dizainerė savo kolekcija pasakoja istoriją apie jauną vyrą, kuris išpažįsta Madoizmą* ir yra tariamas jo pradininkas.

Madoisto* gyvenimą savo kolekcijoje V.Malyško suskirstė į keturis etapus:

1 etapas – gražus, nerūpestingas jauno vyro, mados gerbėjo, gyvenimas.

2 etapas – mada besidomintis vyras nušvinta: jis suvokia, kad galėtų būti naujos – devintosios – pasaulio religijos pradininkas. Vyras užsibrėžia sau tikslą – sukurti tokią naują religiją. Kūrybos kelią jis pradeda nuo simbolių paieškos. Tai atsispindi ant kai kurių šio etapo kolekcijos drabužių, pavyzdžiui, ilgas baltai pilkas švarkas su printais.

3 etapas – kančios etapas. Vyras jaučiasi įkalintas savo mintyse. Prasideda dvejonių metas dėl pasirinkto kelio. Kančią kolekcijoje simbolizuoja languoti audiniai.

4 etapas – nusivylimas ir mirtis. Neištvėręs aplinkos spaudimo vyras nusprendžia pasitraukti į kitą pasaulį. Išgalvoto vyro – madoizmo* religijos pradininko – mirtis įvyksta vonioje, duše. Šį etapą kolekcijoje simbolizuoja ant drabužių piešti printai.

* Madoistas – išgalvotos Madoizmo religijos pasekėjas. Madoizmas – išgalvota religija. Pavadinimo kilmė nuo lietuviško žodžio „mada“.

Vaido Jokubausko nuotr./Vitalijos Malyško kolekcija „Madoisto dienoraštis“
Vaido Jokubausko nuotr./Vitalijos Malyško kolekcija „Madoisto dienoraštis“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius