Mados kambarys yra puiki alternatyva toms, kurios nori gyvai paliesti, apžiūrėti ar pasimatuoti patikusį drabužį – čia eksponuojama dalis internetinės parduotuvės asortimento.
Savo garderobą čia atnaujina ir žinomos moterys. Pirmoji Newmood.lt ambasadorė – stilingoji Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė. Tad būtent Indrei buvo patikėta vesti mados kambario atidarymą.
Netrūko čia ir daugiau garsių viešnių. Atvyko Simona Nainė, Eglė Daugėlaitė, Ingrida Martinkėnaitė, Neringa Zeleniūtė, Julija Žižė su dukra, Neringa Šiaudikytė, Liucina Rimgailė, Marija Randers, Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, Paula Valentaitė, Marija Grabštaitė, taip pat Egidijaus Dragūno mylimoji, modelis Kotryna Kozlovaitė, kuri sulaukė išskirtinio dėmesio.
„Dirbu mados industrijoje, tačiau nesu didelė fashionista. Nesivaikau mados naujovių, drabužius, aksesuarus renkuosi pagal savo skonį“, – 15min sakė Kotryna.
Jos drabužinėje daugiausia vietos užima sportinio stiliaus drabužiai, apskritai ji sako mėgstanti laisvesnį, sportinį, laisvalaikio stilių, todėl jei tik gali – renkasi ir džinsus, ir treningus, dažniausiai avi sportinio tipo batus, kedus.
Tarp ištikimiausių internetinės parduotuvės klienčių – prekės ženklo kūrėja Julija Žižė, socialinių tinklalapių žvaigždė Karolina Meschino, vizažistė Deimantė Kazėnaitė.
Žinomos moterys virto stilistėmis ir renginyje pristatė savo sukurtus drabužių derinius. Antro kūdikio besilaukiančios J.Žižės derinys parodė, kad elegancija nebūtinai turi būti juoda. Ryškios spalvos yra puikus pasirinkimas rudeniui. Svarbiausia yra suderinti jas tarpusavyje.
K.Meschino pasirinktas gatvės stiliaus ir elegancijos derinys tinka einant pasilinksminti į miestą su draugėmis. D.Kazėnaitės aprengtas modelis pademonstravo, kaip turi atrodyti charizmatiška, moteriškumą ir eleganciją įkūnijanti miestietė.
„Nuo to, kaip atrodome, priklauso mūsų savijauta ir savivertė. Tai, ką pagalvojame pažiūrėję į veidrodį, sukuria nuotaiką visai dienai. Kiekvieną drabužį pateikiame stilistų sukurtame derinyje, įdiegėme nemokamas įvaizdžio konsultacijas. Mūsų tikslas įkvėpti, parodyti ir suteikti galimybę atrasti“, – sakė „Newmood“ komunikacijos vadovė Kamilė Bukauskaitė.