Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mantas Petruškevičius tapo jaunimo drabužių tinklo reklamos veidu Lietuvoje

Garsus Lietuvos stilistas, televizijos laidų vedėjas Mantas Petruškevičius tapo sparčiai išpopuliarėjusio Europoje, o ypač Vokietijoje bei Olandijoje, drabužių jaunimui gamintojo „Cipo&Baxx“ reklamos veidu Lietuvoje.
Mantas Petruškevičius Lietuvoje reklamuoja „Cipo&Baxx“ drabužius jaunimui
Mantas Petruškevičius Lietuvoje reklamuoja „Cipo&Baxx“ drabužius jaunimui. / „Cipo&Baxx" reklama

„Tiesiog svarbu stilius. Šiuos žodžius dažnai teko kartoti įvairiuose interviu. Pirmą kartą prekės ženklą „Cipo&Baxx“ pastebėjau Vokietijoje. Daug įvairių džinsų prekės ženklų teko matyti, tačiau būtent šis patraukė novatoriškais ir drąsiais sprendimais. Jų kolekcija išsiskiria kūrybiniu polėkiu ir fantazijos žaismu“, – sako stilistas Mantas Petruškevičius.

Anot garsaus stilisto, pasiūlymas tapti prekės ženklo veidu Lietuvoje buvo netikėtas. M.Petruškevičiui tai buvo tikras iššūkis.

„Tačiau kaip stilistas negalėjau atsisakyti pristatyti Lietuvai originalų prekės ženklą, įrodantį, kad laisvalaikio rūbai gali būti ne tik paprasti ir patogūs, bet tuo pačiu išskirtiniai“, – teigia televizijos laidų vedėjas.

„Sprendimas pasirinkti Mantą Petruškevičių „Cipo&Baxx“ veidu Lietuvoje buvo gerai apgalvotas. Daugelis įpratę jį matyti klasikiniais drabužiais. Norėjome parodyti visuomenei kitokį Mantą Petruškevičių“, – sakė UAB „JG stilius“, valdančios Lietuvoje „Cipo&Baxx“ parduotuves, direktorė Rasa Kiselienė.

Cipo&Baxx
„Cipo&Baxx" reklama/Mantas Petruškevičius Lietuvoje reklamuoja „Cipo&Baxx“ drabužius jaunimui

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius