-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Marilyn Mansonas tapo „Saint Laurent“ reklaminiu veidu

Balandžio 1 dieną užsienio žiniasklaidoje pasirodžiusius pranešimus, kad ekscentriškasis dainininkas Marilyn Mansonas (44) tapo mados namų „Saint Laurent“ reklaminiu veidu, daugelis palaikė nevykusiu Melagių dienos pokštu, tačiau taip nėra.
Marilyn Mansonas
Marilyn Mansonas / Mados namų reklaminė nuotrauka
Mados namų reklaminė nuotrauka/Courtney Love
Mados namų reklaminė nuotrauka/Courtney Love

Šį netikėtą žingsnį žengė kūrybos direktorius Hedi Slimane‘as, kuris, vadovaujantis mados namams nuo praėjusių metų, siekia perorganizuoti šią mados buveinę, rašo Telegraph.co.uk.

M.Mansono nuotrauka, nors ir šiek tiek gąsdinanti, puikiai atitinka H.Slimane‘o estetikos suvokimą.

Juo labiau, nuotraukoje matyti, kad dainininkas vilki 4,9 tūkst JAV dolerių (13 tūkst. litų) kainuojantį odinį švarką.

Pirmoji reklaminė nuotrauka buvo išplatina dar pirmadienį, tai padarė žurnalo „Scene“ redaktorius Peteris Davisas.

Bendradarbiavimą su garsenybe vėliau patvirtino ir mados prekės ženklo atstovai, tačiau oficialus pranešimas dar tik pasirodys.

Kompanijos reklaminiu veidu tapo ir dar viena netikėta garsenybė – dainininkė Courtney Love, jos reklaminė nuotrauka taip pat buvo išplatinta internete.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius