Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2022 04 12, 17:17

Buvusi „Olialia“ vadovė G.Pukienė: „Mano skyrybos buvo nelauktos ir nesąmoningos“

Buvusi rinkodaros specialistė, o dabar dvasingumo bei moteriškos bendrystės stovyklas visame pasaulyje organizuojanti Giedrė Pukienė šiandien atvira: svajoti reikia atsargiai. Kadaise užėmusi vadovaujančias pareigas ir įvedinėjusi naujus prekės ženklus į Lietuvos rinką, moteris atrado meditacijas ir įvairias dvasines praktikas. Giedrė po truputį ėmė svajoti apie galimybę visą savo laiką tam skirti, tačiau net neįsivaizdavo, kokia bus to kaina.
Giedrė Pukienė
Giedrė Pukienė / Asmeninio albumo nuotr.

„Prieš dešimt metų nebūčiau patikėjusi, kad visata iš manęs patrauks darbą, santuoką ir ant galvos uždės turbaną”, – laidoje „Bus visko“ šypsosi Giedrė.

Savo dvasines paieškas Giedrė pradėjo po skausmingų skyrybų su dviejų dukrų tėvu. Džiaugsmo akademiją įkūrusi koučerė šiandien veda kursus pavadinimu „Dvasios skyrybos”, kuriame dalinasi per savo asmenines patirtis sukauptomis žiniomis, keliaudama po visą pasaulį organizuoja mokymus. Moteris prisipažįsta, kad besilaukiant antro vaiko, vyro gyvenime atsirado kita moteris. Giedrė jautėsi labai įskaudinta, todėl skyrybos pareikalavo ne vienų metų kovos teismuose, rašoma LNK televizijos pranešime spaudai.

„Skyrybos buvo netikėtos ir visiškai nelauktos. Jos buvo nesąmoningos, o kai yra nesąmoningumas, yra kova, yra kardai, yra teismai, sutartys ir advokatai. Galiausiai iš viso to proceso laimi tik teisininkai”, – prisimena ugdymu užsiimanti Giedrė.

Laidoje moteris atvirauja, kad po daugybės metų kovos su vyru susitaikė tik pajutę vienas kitam dėkingumą už kartu gražiai praleistą laiką ir bendrus vaikus. Bėgdama nuo skausmo pradžioje moteris labai daug dirbo. Tuo metu Giedrė dirbo „Olialia“ prekės ženklo vadove ir prisidėjo ne tik prie to, kad konservatyvioje šalyje grožio etalonu taptų seksualios blondinės įvaizdis, bet ir prie prekės ženklo asortimento plėtros – kolos, sūrelių, grožio klinikų ir net kompiuterių įvedimo į rinką. Giedrė atvira: darbas su šiuo ženklu buvo rinkodaros specialisto svajonė.

„Mes turėjome neribotus biudžetus, televizijos eterį, viršelius, reklaminius stendus, viską, ko tik reikia norint, kad prekės ženklas pasiektų vartotojus”.

Asmeninio albumo nuotr./Giedrė Pukienė
Asmeninio albumo nuotr./Giedrė Pukienė

Giedrė prisimena laikus, kai seksualiame kalendoriuje troško atsidurti kone kiekviena Lietuvos žvaigždė. Moteris suorganizavo garsiausių Lietuvos įžymybių išvyką į Kanus ir „Olialia“ festivalį Indijoje, po kurio prekės ženklas žengė į Indijos rinką ir buvo uždarytas Lietuvoje.

„Olialia“ pasitraukus iš Lietuvos rinkos, Giedrė buvo pakviesta jungtis prie vieno didžiausių prekybos centrų kolektyvo, tapo rinkodaros departamento vadove Baltijos šalims. Lygiagrečiai moteris vis daugiau dėmesio skyrė dvasiniams mokymams bei seminarams vykstantiems visame pasaulyje. Prisiminusi, kada daugiau dėmesio ėmė skirti saviugdai, Giedrė atvira.

„Kai pradėjau rėkti ant savo vaiku, supratau, kad tai yra baisu... Aš nevaldau savęs, šaukiu ir suprantu, kad žaloju tą mažą žmogų”, – pasakoja Giedrė.

Laidoje „Bus visko“ Giedrė prisimena dieną, kai jai teko pasirinkti – karjera marketingo srityje ar dvasiniai mokymai, seminarai ir saviugda. Moteris buvo nusipirkusi brangią kelionę į kūno judesio praktikas Portlende. Darbovietė nedavė atostogų, todėl ji nusprendė palikti darbą.

„Grįžus supratau, kad nebeturiu darbo, todėl įkūriau savo studiją, kurioje dalinausi sukauptomis žiniomis”, – pasakoja Giedrė.

Asmeninio albumo nuotr./Giedrė Pukienė
Asmeninio albumo nuotr./Giedrė Pukienė

Labai greitai ši veikla išaugo į nuotolinius seminarus bei retritus visame pasaulyje. Iš kitų moteriškos bendrystės bei dvasinio sąmoningumo stovyklos, Giedrės organizuojamos išvykos išsiskiria savo komfortu, retritai organizuojami Balio saloje, Maldyvuose. Ten moterys mokosi paleisti savo emocijas bei iš naujo atrasti save. Tai daro per įvairias praktikas.

Ne vienerius metus retritus egzotiškose salose organizuojanti Giedrė atvira, sako, nesvarbu kokio amžiaus ar kokiam socialiniam sluoksniui priklauso moteris, visos vienodos, su tomis pačiomis problemomis – santykiai šeimoje, problemos su vaikais, tėvais, pinigų, savirealizacija ir meilės sau trūkumas. Tačiau, bene dažniausiai kankina santykių su vyrais klausimai.

„Moterys daro vieną esminę klaidą – santykiuose pamiršta save. Mes pamirštam savo pomėgius, drauges, visą laiką skiriam vyrui ir vaikams. Įsimylėję norim visą laiką leisti tik su juo, tačiau tai yra didžiausia klaida, turime išmokti išlaikyti savo identitetą. Turime išlikti ta pačia moterimi, kurią vyras pamilo, jei norim, kad ta meilė neišblėstų kuo ilgiau. Taip pat turime suprasti, kad į šią žemę atėjome vieni ir išeisim po vieną”, – pasakoja Giedrė.

„Bus visko“ – antradienį 20 val. per LNK.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

„Pranešimas spaudai“ – tai naujienų agentūrų, juridinių ir fizinių asmenų sukurti bei platinami pranešimai apie paslaugų, gaminių, įmonių ar įstaigų naujienas ir pan. Spręsdama dėl turinio publikavimo UAB „15min“ atsižvelgia į informacijos aktualumą, naudą visuomenei, viešąjį interesą. Už šio turinio skelbimą UAB „15min“ nėra atlyginama. Redakcija turi teisę pranešimus redaguoti, trumpinti, papildyti, šalinti tekste esančias nuorodas ir pavadinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką