Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naują profesiją išbandęs Statkevičius kritikuoja Petruškevičių

Lietuvos stiliaus ir mados guru Juozas Statkevičius nesėdi rankų sudėjęs ir išbando naujas veiklos sritis – anot jo, „tie, kurie dirbo, krizės nejaučia!“. Šįsyk dizaineris lietuviškam kremui „Rasa“ sukūrė pakuotės dizainą ir reklamą, rašo žurnalas „Žmonės“.
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Pradėdamas bet kokį darbą, žiūri į ateitį. Gal vieną dieną ir pats sugalvosiu kurti savo vardo kremą, – išdavė J.Statkevičius ir pripažino, kad su blogu produktu nebūtų dirbęs: – Tik ir girdime aplink, kokie mes patriotai, bet taip nepalaikome vienas kito, kad net šlykštu. Juokingiausia, kad moteriškės burbuliuoja, koks š... tie lietuviški kremai, bet į senas „Chanel“ dėžutes susipila „Margaritą“.

Paklaustas, ar garsusis dizaineris nepavydi Mantui Petruškevičiui dėl neseniai pristatytų vardinių saldainių, ant kurių pakuotės televizijos laidos vedėjas savo vardą užrašė panašiu šriftu kaip pats J.Statkevičius, kūrėjas paneigė.

„Šriftą išties jis pasirinko tokį pat, kaip mano. Ar mažai pasaulyje šriftų sukurta, kad reikia imti tai, kas jau keletą metų naudojama? O saldainių nėra ko pavydėti, nes jų tiesiog nėra! Tie, kurie sudėti į Manto dėžutę, daug metų guli šokolado gamintojo parduotuvėse ir visi seniai išragauti. Gaila, kad pusė lietuviškos kultūros yra imitacija ir dekoracija...“ – apgailestavo J.Statkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius