Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2011 gegužės 14d. 17:23

Netenkina kūno linijos? Sužinok, kaip jas padailinti be skalpelio ir maisto papildų

Moteris
Photos.com nuotr. / Puiki alternatyva įprastiems saldumynams – desertai iš vaisių.
Kankina nerimas, jog bikinių sezonas jau visai čia pat, o jūs nesidžiaugiate kūno formomis, kuriomis būtų taip malonu pasipuikuoti paplūdimyje? Dosnioji mūsų Žemė visiems smaližiams šiltuoju metų laiku itin dosni – ji siūlo aibę vaisių, kuriuos valgydami tiek šviežius, tiek išmoningai pagamintus, galime mėgautis iki soties, tuo pačiu atiduodami duoklę dailioms kūno linijoms.

Vaisiai – puiki alternatyva, negalinčioms gyventi be išganingų saldumo akimirkų. Ir nors gali pasirodyti, jog joks vaisius neatstos gabalėlio gardaus torto, kuris savo energetine verte prilygsta kone ketvirtadaliui visos rekomenduotinos kalorijų paros normos daliai, mes siūlome vaisius pasigaminti taip, jog gardumu jie atstotų riebius saldumynus, o kalorijų skaičius nekenktų siekiant patobulinti savo kūno linijas.

Gardaus užpilo receptas

Saldumynų mėgėjoms vaisius siūlome valgyti su gardžiu, tačiau vertingu užpilu. Į šiek tiek įkaitintą keptuvę dėkite po valgomąjį šaukštą medaus, citrinos sulčių, mėgstamų sulčių ir saujelę smulkintų mėgstamų riešutų. Pakaitinkite, kol ištirps medus. Pasirinktus vaisius supjaustykite norimo dydžio gabalėliais ir apliekite paruoštu užpilu. Skonis nepakartojamas, o kalorijų skaičius tikrai mažesnis nei įprastų saldumynų.

Keptas vaisiais įdarytas obuolys

Nepašykštėjus fantazijos, galima sugalvoti įvairių būdų, kaip paskaninti itin organizmui naudingus
produktus – vaisius. Išmėginkite kitą sveikos mitybos šalininkų pamėgtą vaisių paruošimo būdą –
vaisius paruoškite karštai. Orkaitėje kepkite obuolius, bananus ar kitus vaisius. Štai jums skanėsto receptas: išskobkite obuolį, likučius sumaišykite su kitais šviežiais ar džiovintais vaisiais bei riešutais, pagardinkite medumi bei cinamonu, sudėkite paruoštą masę į išskobtus obuolius ir kepkite orkaitėje. Nustebsite koks skanus, tačiau tuo pačiu naudingas, yra šis desertas!

Mažiausiai kalorijų turintys vaisiai

100g
Melionai 25 kcal
Braškės 30 kcal
Arbūzai 32 kcal
Obuoliai 40 kcal
Persikai 43 kcal
Greipfrutai 44 kcal
Mandarinai 45 kcal
Apelsinai 47 kcal
Ananasai 49 kcal
Nektarinai 49 kcal
Slyvos 55 kcal
Kriaušės 59 kcal
Kiviai 61 kcal

Esama ir kitų gardžių vaisių, tokių kaip vynuogės ar bananai, kurie savo kalorijų skaičiumi truputį  lenkia pastaruosius nekaloringuosius, tačiau tai nereiškia, jog jų reikėtų atsisakyti. Bananas (100g – 92 kcal) ar kekė vynuogių (100g – 70 kcal) yra nepalyginamai vertingesnis gardėsis, nei šokoladas ar pyragaitis. Jūsų organizmas bus pamalonintas vitaminų gausa, o skonio receptoriai – gardumo pojūčiu. Ką jau kalbėti apie naudą jūsų organizmui ir kūno linijoms.

Verta žinoti

Šiais vaisiais galite nesibaimindamos mėgautis iki soties, tačiau svarbu nepamiršti, jog nevalia valgyti vaisių iškart po pagrindinio maisto arba prieš jį. Mat pastarieji, skrandyje sąveikaudami su kitais maisto produktais, ima rūgti, o tai gali sukelti virškinimo problemų ir itin nemalonių pojūčių. Rekomenduojama pertrauka tarp vaisių ir kitų maisto produktų valgymo – 2-4 valandos. 

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

15MAX

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką