Dabar populiaru
Publikuota: 2011 lapkričio 9d. 12:32

Oksana Pikul į pirkinių maratoną atvyksta tiesiai iš Turkijos

Oksana Pikul
Organizatorių nuotr. / Oksana Pikul

Šį šeštadienį 12 val. laidų vedėjas Jogaila Morkūnas, humoristas Vitalijus Cololo, dainininkas Merūnas Vitulskis, aktorius Gytis Šapranauskas, stilistas Mantas Petruškevičius, verslininkė Rasa Arlauskienė, televizijos laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė, dainininkės Oksana Pikul, Ieva Stasiulevičiūtė ir Skaistė Steikūnaitė atsiduos aistrai pirkti.

Lapkričio 11–13 dienomis prekybos ir pramogų centre „Ozas“ vykstančiame pirkinių maratone  Lietuvos žvaigždės demonstruos savo apsipirkimo įgūdžius. Jų laukia sudėtinga užduotis – garsūs Lietuvos vyrai turės per dvi valandas parinkti drabužius dailiosios lyties atstovėms, o merginos turės stilingai aprengti vyrus.

Kiekvienai Lietuvos žvaigždei bus įteikti 500 litų vertės prekybos centro „Ozas“ dovanų čekiai bei 100 litų vertės Vokietijos avalynės prekybos tinklo „Deichmann“, apatinio trikotažo parduotuvės „La Senza“, drabužių parduotuvės „Monton“, prekybos centro „Prisma“ bei unikalios avalynės parduotuvės „Crocs“ dovanų čekiai.  

„Pirkinių maratonas – tai ne eilinis išpardavimas ar tiesiog akcija, o tikra pirkėjų šventė, kurios metu vilniečių ir miesto svečių be pašėlusių nuolaidų parduotuvėse lauks Lietuvos žvaigždžių šou „Vyrai prieš moteris“. Dažniausiai sakoma, kad aistringiausios pirkėjos yra moterys. Ar tai tiesa, išaiškės pirkinių maratono metu“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

„Iš tikrųjų tai bus kvapą gniaužianti dvikova. Įdomu, ar Lietuvos vyrai pasiruošę parinkti moterims apatinį trikotažą. Pagal statistiką 95 procentai mūsų parduotuvių lankytojų yra moterys“, – sako „La Senza“ parduotuvių tinklo marketingo vadovė Jurgita Majerytė. 

„Bus įdomu dalyvauti pirkinių maratone kaip paprastam pirkėjui. Sutikau, nes noriu įrodyti, kad skoningai rengtis galima ir perkant Lietuvos parduotuvėse. Vilniuje galima rasti kokybiškų prekės ženklų“, – sako stilistas M.Petruškevičius.

Laidų vedėjas ir renginių organizatorius J.Morkūnas sako, kad pirkti yra vienas malonumas ir puikus laisvalaikio praleidimas. „Daugumai vyrų tai nepatinka, tačiau aš prekybos centre jaučiuosi kaip žuvis vandenyje“, – sako J. Morkūnas.

Dainininkė O.Pikul atvyksta į pirkinių maratoną tiesiai iš Turkijos. „Mums, moterims, „šopingas“  visada buvo ir yra tikra atgaiva. Juk taip malonu nusipirkti kažką gražaus, pradžiuginti dovanomis mylimą žmogų arba artimuosius, todėl neatsispyriau pagundai apsipirkti Lietuvoje ir atvykstu į pirkinių maratoną tiesiai iš Turkijos. Mūsų visų laukia smagus renginys“, – įsitikinusi sako O.Pikul.

Televizijos laidų vedėjai A.Paškevičiūtei „šopingas“ taip pat teikia malonumą. Tiesa, Aistė nesivaiko mados. Jai svarbiausia stilius, vidinis komfortas ir harmonija. Tačiau iš mados tendencijų televizijos žvaigždė pasisemia idėjų. „Artėja Kalėdos, todėl pirkinių maratonas – tai puiki galimybė ne tik atnaujinti garderobą, bet ir surasti dovanų artimiesiems“, – sako A.Paškevičiūtė.

Garsus Lietuvos tenoras M.Vitulskis pripažino, kad prekybos centruose dažniausiai lankosi su žmona Erika. „Dažniausiai renkuosi plačius švarkus, laisvas kelnes. Spalvos – ruda ir pilka.  Vilkėdamas drabužius turiu jaustis laisvai. Su Erika visuomet tariamės, drabužius ir avalynę renkamės kartu“, – pasakoja M.Vitulskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Mano namas

Gaminkite protingai

Sveikata

Gyvenimas

Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką