Po kelionių grįžęs Leonardas Pobedonoscevas į gyvenimą bando žvelgti paprasčiau

Aktorius Leonardas Pobedonoscevas juokauja, kad šiuos metus leidžia daugiau ore, nei ant žemės. Leo teigia, kad nuolatinės kelionės į užsienį ir skrydžiai lėktuvu jo nevargina, o paskutinė dešimties dienų trukmės aktoriaus kelionė į Prancūziją jam tapo trumpu atokvėpiu prieš artėjančius darbus.
L.Pobedonoscevo kelionės po Prancūziją akimirka
L.Pobedonoscevas su žmona Ieva ir dukrele Emilija / Asmeninio albumo nuotr.

Laiką leido aktyviai

Iš Prancūzijos L.Pobedonoscevas grįžo prieš porą savaičių. Ten vyras ilsėjosi ir lankė anksčiau išvykusias žmoną Ievą su dukra Emilija.

„Buvome stebuklingoje pakrantėje, kur yra Kanai, Nica, San Tropezas. San Maksimo miestelyje  uošvienės vyras turi namuką, kuriame giminės lankėsi daugybę kartų, o aš ten apsilankiau pirmąkart. Maniškės ten buvo tuo metu ir aš prie jų prisijungiau“, – kalbėjo L.Pobedonoscevas.

Laiką Prancūzijoje Leo su šeima leido nuolat judėdami: užsimetę kuprines leidosi į žygius po apylinkes ir kalnus, išsinuomojo motorolerį ir savaitę važinėjosi Viduržemio jūros pakrante bei kurį laiką pagyveno pas Nicoje esančius draugus.

„Labai smagiai leidome laiką, kadangi turėjome progą pabūti dviese. Mums buvo įdomu ir gamta, ir architektūra. Lėkėme ne tik pagal žemėlapį ar interneto grožybes, bet tiesiog kur akys veda, kur atrodė įdomesnis kaimukas. San Maksimas – labai graži provincija, į kurią pusę bevažiuotum, vis ką nors įdomaus randi. Dažnai su motoroleriu taip ir „košėm“, per 5 dienas įveikėme 650 kilometrų“, – patikino L.Pobedonoscevas.

Iš kelionės parsivežė trofėjų

Asmeninio albumo nuotr./L.Pobedonoscevo kelionės po Prancūziją akimirka
L.Pobedonoscevas Kanuose

Vyras pasakojo, kad dažniausiai visos jo kelionės būna aktyvios, keliaujant jei ne su motoroleriu, tai su automobiliu, nakvojant palapinėse.

„Jei klausiat, ar pliaže gulėjom – tai nė sykio. Buvom užsukę, bet ne gulėti, o trumpai pabūti. Tokie jau mes – nesėdime ir nesideginame paplūdimyje. Labai džiaugiuosi, kad maniškė irgi tokia, mūsų hobiai sutampa. Dukra irgi patrakusi, pritaria šitam mūsų judėjimui“, – šypsojosi L.Pobedonoscevas.

Aktorius prisimena ir kuriozinę situaciją, nutikusią jam viešint Prancūzijoje. Išsinuomojęs motorolerį ir vėliau jį savininkui grąžinęs Leonardas buvo apkaltintas subraižęs transporto priemonę ir gavo nemenką baudą.

„Aš puikiai žinau, kaip atrodo naujas ir senas įbrėžimai, bet ginčytis su jais neįmanoma... Mus „nuskalpavo“ – davė baudą, kuri prilygo dviem motorolerio nuomos dienoms. Bet užtat tą pačią dieną aš radau fotoaparatą – mes mėginome jį grąžinti, bet nepavyko. Taigi namo parsivežiau trofėjų“, – netikėtai pasibaigusią istoriją prisiminė jis.

Bando paprasčiau žiūrėti į gyvenimą

L.Pobedonoscevas teigia šį pusmetį nuolat esantis kelyje – pavasarį penkias savaites leido Panamoje, kur buvo kuriamas filmas „Jūrų pėstininkai“, dar apsilankė Rusijoje ir Turkijoje.

„Būdamas Panamoje dar spėjau du kartus suskraidyti į Maskvą ir suvaidinti dviejuose spektakliuose, dar buvome Turkijoje su gastrolėmis. Vėl skridau į Maskvą garsinti filmą... Tada Prancūzija... 2011-aisiais aš esu daugiau ore nei ant žemės“, – šyptelėjo Leo.

Aktorius tikina dar gyvenantis Panamoje patirtais ryškiais įspūdžiais ir bandantis ten išvystą gyvenimo būdą pritaikyti savo kasdienybėje.

„Dabar mano gyvenime yra ieškojimo periodas. Perkopiau trisdešimt metų ir ieškau, kaip mėgautis savo darbu, nepervargti, skirti daugiau dėmesio savo šeimai ir sau. Panamoje mėgstamiausi žodžiai yra „atsipalaiduok“ ir „rytoj“. Rytdienai atidėti darbus aš nepritariu, tačiau vietiniai neskubėdami vis vien padaro savo, nors ir pavėluotai. Mokausi truputį paprasčiau žiūrėti į gyvenimą“, – kalbėjo L.Pobedonoscevas.