Po medaus mėnesio namo su žmona Simona grįžęs Jonas Nainys: „Jei yra pasaulyje Dievo kampelis, tai – Seišeliai“

Prieš kelias dienas iš saulėtų Seišelių į lietingą ir rudenišką Lietuvą sugrįžo Simona (25) ir Jonas (30) Nainiai. Pora dešimt dienų kopinėjo medų egzotiškoje saloje. Kaip pasakojo Jonas, jei pasaulyje reikėtų ieškoti Dievo kampelio, kuriame džiugina šiltas oras, balto smėlio paplūdimiai, nuostabus maistas ir poilsis – tai Seišeliai yra ta vieta.
Simonos ir Jono Nainių medaus mėnesio akimirkos
Simonos ir Jono Nainių medaus mėnesio akimirkos / Asmeninio albumo nuotr.

„Veiklos buvo išties daug, nors aktyvių pramogų turistams saloje ir nėra tiek daug. Mes kiekvieną dieną kaip tikri lietuviai skyrėme laiko pagulėjimui paplūdimyje, kad pasidegintumėme ir grįžtumėme įdegę. Kad matytųsi, kad buvome kažkur, kur šilta (juokiasi). Keliavome po visą salą ir automobiliu, ir pėsčiomis, nes norėjome kiekvieną kampelį salos iššniukštinėti. Skridome mažu lėktuvu, paskui plaukėme kateriu į kitas šalia esančias salas, todėl teko apsilankyti visose didesnėse salose. Iš viso salyną sudaro apie 150 salų, todėl visų aplankyti per tokį laiką nėra įmanoma“, – portalui Žmonės.lt pasakojo J.Nainys.

Tušti paplūdimiai – ramybės oazės

Joną labai nustebino tai, kad nors aplinkui ir yra žmonių, tačiau jie lieka nepastebimi, tad pora dažnai mėgaudavosi ramybe ir vienas kito draugija.

„Įsivaizduokite, mes gulime viename gražiausių pasaulio paplūdimių, oro temperatūra yra 30 laipsnių karščio, priešais kalnai, dideli akmenys, baltas smėlis, smaragdinis vanduo, didelės bangos ritasi į krantą, o mes tame paplūdimyje gulime vieni. Nežinau, ar mes pataikėme tuomet, kai saloje yra neturistinis sezonas, ar ten visada taip, tačiau sala turi tokią ramybės aurą“, – prisiminimais apie medaus mėnesį dalijosi radijo laidų vedėjas.

Rugsėjo pradžioje susituokusi pora iš karto po vestuvių ceremonijos išvyko į kelionę. Jonas džiaugėsi, kad po ilgos pertraukos pora atrado laiko pabūti tik dviese. Paklaustas, ar dešimt dienų drauge neįgriso, ar jaunavedžiai nesusipyko, J.Nainys patvirtino: „ne“.

„Kelionės metu ir prieš ją buvo toks nusiteikimas: santuoka, kažkas naujo, šeima, ateities planai, todėl drauge praleistas laikas Seišeliuose buvo skirtas santykių stiprinimui. Mane viskas labai gerai nuteikė, pakeičiau aplinką, triukšmą iškeičiau į tylą, nes Lietuvoje jo yra per akis: ir darbe, ir po jo. Buvau įsitempęs nuo darbų, o ten telefonai buvo išjungti, nes ryšio realiai neįmanoma pagauti, interneto ryšį tik kartais gali pagauti, todėl daug skaitėme. Aš net  porą knygų perskaičiau. Įsivaizduokite: knyga vienoje rankoje, Simonos ranka – kitoje. Gulime, skaitome ir kalbamės“, – romantiškai nusiteikęs kalbėjo Jonas.

Maistą gaminosi patys

Kaip pasakojo „radistas“, pora užuot lankiusis restoranuose pati gaminosi valgį: pirko visokias retų rūšių žuvis, žiūrėjo receptus ir patys gamino. Jonas juokėsi, kad nepavyko apsieiti be nesveiko maisto, jis pats kepė mėsainius ir jautienos kepsnį.

„Nors seniai esame kartu ir gyvename po vienu stogu, tačiau ten gyvenome kaip tikra šeima. Šis kartas saloje buvo kiek kitoks, nes buvo daug laiko ir pastangų įdėta“, – teigė Jonas.

Jonas ir Simona Nainiai Seišeliuose apsigyveno pas vieną šeimą, turinčią didelį namą ir kotedžą šalia. Ši šeima teikia turistines paslaugas, tačiau labai kruopščiai atsirenka gyventojus, lietuviams pas juos pavyko rasti vietą tik per pažintis.

„Savininkas turi didžiausią salos ūkį, jame augina daržoves ir vaisius, o juos tiekia į oro uostą atplaukiantiems kruiziniams laivams. Jis savo produkcija aprūpina visą salą. Šiaip labai nuostabūs žmonės. Jie augina tris vaikus. Mums ten būnant sūnus šventė 16-ąjį gimtadienį. Teko dalyvauti šventėje: atnešėme dovanų, aš įteikiau visiems „radistų“ kompaktus, Simona sudainavo „Su gimimo diena“. Jie žinojo, kad ji yra atlikėja, ir jiems labai jau patiko jos daina, todėl dar kartą teko sudainuoti. Labai susibičiuliavome su šeima ir vėliau net buvo sunku išvažiuoti bei palikti juos“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Jonas.

Namų ilgesys

Paklaustas, ar dar kartą sugrįžtų į Seišelius, J.Nainys net nemirkteli. Anot jo, jam jau seniai nebuvo taip gera psichologiškai ir emociškai. Tačiau Jonas išsidavė, kad nors medaus mėnuo ir buvo nuostabus, tačiau vėliau pradėjo traukti atgal į Lietuvą.

„Praėjo tos dvi savaitės ir jau truputį norėjosi namo, Simona jau pradėjo galvoti apie darbus. Restarto mygtukas buvo labai reikalingas ir vietoje. Viskas buvo sudėliota: vestuvinė šventė buvo laimingiausia mano gyvenime. Niekada negalvojau, kad taip galima jaustis. Aš užsimerkiau, kai važiavome po vestuvių fotografuotis, ir jaučiau, kad pirmą kartą gyvenime jaučiuosi taip gerai. Atrodo, kad man ne sekasi, o viskas yra tiesiog tobula, kaip kokioje pasakoje“, – kalbėjo „radistas“

Dėl tokių akimirkų verta vesti

Jaunavedžiams grįžus namo viskas stojo į savo vietas, tačiau Jonas juokėsi, kad jis pradėjo į Simoną kreiptis „žmona“. Toks kreipinys jam dar yra naujas, bet labai mielas. Vaikinas taip pat pastebėjo, kad kažkokiame straipsnyje jo akys užkliuvo už „Simona Nainė“  – dar akys nėra pripratusios matyti tokią žmonos pavardę.

„Gal čia pradžioje būna, bet dabar esame labai užsivedę visais šeimyniniais reikalais. Šiandien, pavyzdžiui, važiavome į „Ikea“ pirkti baldų, norėjosi pasikeisti, kažką tvarkyti. Atsiranda maksimalizmas daryti kažką dėl šeimos. Gal viskas paskui prabėgs, nurims, sugrįš į rutiną, bet tos smulkmenos šiuo metu mane labai džiugina ir esu be galo laimingas. Dėl tokių akimirkų verta vesti ir turėti antrą pusę“, – atviravo J.Nainys.

Asmeninio albumo nuotr./Simonos ir Jono Nainių medaus mėnesio akimirkos

Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas