Gausiai susirinkę vakaro svečiai iš pradžių buvo kviečiami vaišintis svaigiaisiais gėrimais automobilių salone ir kantriai laukti lemtingųjų 15-os minučių, per kurias ir pasirodė naujausia A&V kolekcija, anot kūrėjų, skirta „veidrodžio aristokratams“.
Skambant retro muzikai, mados kūrėjų gerbėjai iš automobilių salono sugužėjo į autoserviso patalpas, kuriose juos pasitiko įprastas mašinų kvapas, šonuose taikiai nuleisti autokeltuvai, palubėje kabanti vandens žarna ir tarsi netyčia atsiradęs stilizuotas podiumas.
Vienas po kito pasirodę naujosios kolekcijos modeliai, skirti ateinančiam šaltajam sezonui, demonstravo originalius kirpimus, detales, o modelių galvos žėrėjo blizgučiais. Dizaineriai drabužiams naudojo vienspalvius vilnonius, šilkinius, medvilninius, velvetinius ar aksominius audinius. Naujojoje kolekcijoje mados kūrėjai šmaikštavo netikėtomis klostėmis, siūlėmis, paraukimais, spalvotu pamušalu, pridėta kišene.
Duetas savo kurtus drabužius skyrė moterims ir vyrams, kuriems charakteringa visuma svarbesnė nei trumpalaikis pirmasis įspūdis.
„Pirmasis įspūdis – elegantiškai lakoniškas: geometrinės formos, vientisas audinių koloritas. Tačiau už jo slypi sąmojis, mados istorijos citatos, erotika ir erudicija“, – savo naujausią darbą aiškino A.Pogrebnojus, kuris tik trumpam pasirodė publikai, palikęs ant podiumo kolegę V. Simanavičiūtę surinkti glėbio gėlių ir sveikinimo žodžių.