Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prie labdaros akcijos prisidėjusios „Olialia pupytės“ parduotuvėje kaustė visų žvilgsnius

Balandžio 8–9 dienomis šalies prekybos centruose vyko labdaros organizacijos „Maisto bankas“ akcija, paraginusi pirkėjus įsigyti maisto produktų ir juos paaukoti nepasiturintiems žmonėms. Prie akcijos nusprendė prisidėti ir grupės „Olialia pupytės“ trijulė.
„Maisto bankas“ akcija
Su „Olialia pupytėmis“ parduotuvėje panoro įsiamžinti gerbėjai. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Į parduotuvę įžengusios merginos prikaustė visų, o ypač vyriškosios lyties, pirkėjų žvilgsnius. Drąsesni vyrukai atlikėjas fotografavo mobiliaisiais telefonais ir paprašė įsiamžinti kartu, kiti – kaip įbesti stebėjo pro šalį praeinančias šviesiaplaukes.

„Kiek jos prisikvėpinusios!“, – replikavo netoliese apsipirkinėjusios moteriškės. 

Negalima paneigti, kad viešas pasirodymas trise merginoms garantavo trigubą aplinkinių dėmesį.

„Trise retai kada einame apsipirkti, bet štai, išėjome ir dėmesio užtektinai“, – juokėsi grupės lyderė Oksana Pikul.

Labdaringuose projektuose, skirtuose paremti vaikų namų auklėtinius dažniausiai dalyvaujančios merginos prisipažino prie šios akcijos prisidėjusios pirmą kartą, bet ne paskutinį. Atlikėjos vienbalsiu patikino taip pat aukojančios ir išmaldos prašantiems žmonėms.

„Stengėmės aprėpti viską ir nupirkti visus šios akcijos ženkliuku pažymėtus produktus“, – patikino „Olialia pupyčių“ narė Skaistė Steikūnaitė.

„Vaikščiodamos pasitarėme apie tai, kam norėtume, kad atitektų šie produktai. Pasirinkome vargingas šeimas, joms labiausiai maisto trūksta. Kiekvienas pilietis turėtų susimąstyti, kad yra sunkiai gyvenančių žmonių, kuriems reikalinga pagalba, šiluma. Visados reikia dalyvauti tokiose akcijose“, – kalbėjo O.Pikul.

Paramą iš maisto paaukojusių žmonių parduotuvėse perima „Maisto banko“ akcijos savanoriai. Surinkti maisto produktai bus perduoti įvairių socialinių organizacijų globojamiems žmonėms – mažas pajamas turinčioms šeimos, neįgaliesiems, seneliams, vienišoms vaikus auginančioms mamoms.

Juliaus Kalinsko/15 minučių nuotr./Maisto bankas akcija
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Marina Daščenka

Pasak organizacijos „Maisto bankas“ direktorės Deimantės Žukauskaitės, nors akcijoje dalyvaujančius žmones raginama labdarai aukoti ilgai negendančių produktų, tačiau pasitaikė ir kuriozinių situacijų. Kartą viena moteris iš savo pirkinių krepšio ištraukė maišelį koldūnų ir paliko jį savanoriams. Akcijos organizatoriams neliko nieko kita, kaip tik specialiai ieškoti, kam koldūnus greičiau atiduoti ir padėti juos į šaltesnę vietą.

„Buvo ir toks atvejis, kai savanoriams žmogus atnešė ledų. Tada tai turėjome bėdą... Aš sakiau, kad tuos ledus suvalgytų savanoriai, bet jie nedrįso – ledai ištirpo, o galų gale juos atidavėme pardavėjoms, sakėme, kad vėl užšaldytų“, – juokėsi D.Žukauskaitė.

Deimantės teigimu, žmonės aukoja ne tik pirktinių, bet ir savo gamybos produktų: uogienių, konservų, pačių užaugintų obuolių, daržovių. Visi šie gaminimo datos ir galiojimo termino neturintys produktai keliauja į labdaros valgyklas, kuriose yra apdorojami: verdami, troškinami.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius