Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Registracija į J.Žižės konkursą baigta: į BMW ar krūtinę pretenduoja apie 20 tūkst. žmonių

Norintys laimėti BMW ar krūtinės operaciją skandalingajame socialinių tinklų žvaigždės Julijos Žižės konkurse jau nebeturės tam progos, mat registracija buvo nutraukta lygiai vidurnaktį. Kaip pranešė pati moteris, dalyvių skaičius dar likus gerokai laiko iki konkurso uždarymo jau buvo perkopęs 19 tūkst., taigi, laimėti šansai čia, palyginti, labai nedideli.
Julija Žižė
Julija Žižė / Asmeninio albumo ir 15min nuotr.

Lygiai vidurnaktį buvo nutraukta registracija į „influencerių“ konkursą BMW, krūtinės operacijai ir kitiems prizams laimėti. Kaip socialiniuose tinkluose pranešė pati J.Žižė, iki pirmadienio 19 val. visi dalyvaujančiųjų duomenys bus keliami į specialią programą, pagal kurią bus renkami nugalėtojai.

„Nuo 19 val. stebėkite mano live, mes filmuosime advokatų kontoroje, kaip viskas vyks. Gal pamatysite, ar jūs laimėjote didžiuosius prizus“, – sakė J.Žižė.

Tiesa, dar likus gerokai laiko iki konkurso uždarymo, moteris užsiminė, kad užsiregistravusiųjų jau apie 20 tūkst., tad tikimybė čia laimėti – labai maža. Na, tarkim, būti nutrenktam žaibo tikimybė yra maždaug 6 kartus didesnė.

„Aš įsivaizduoju, koks nedidelis šansas yra laimėti automobilį, – kalbėjo J.Žižė. – Bet labai tikiu, kad visų svajonės pildosi ir kam reikės automobilio, tas ir laimės.“

Primename, kad pirmas pranešimas apie šį skandalingu tapusį konkursą išplatintas spalio 11 dieną. Tąkart jis pavadintas analogų neturinčia padėkos akcija sekėjams.

„Vienas iš mūsų visų sekėjų sulauks išskirtinio dėkingumo – taps puikaus automobilio savininku! Turime ir itin moterišką dovaną – pasitarę su klinika nusprendėme išpildyti vienos damos, kuri galbūt visą gyvenimą gyveno su nedailios krūtinės kompleksu, svajonę – specialistai jai padovanos krūtinės didinimo ar korekcijos operaciją implantais“, – sakė J.Žižė.

Vis dėlto netrukus paaiškėjo, kad konkurso idėja pasiskolinta iš rusų, dovanojamas BMW – ne naujas, o buvęs pačios J.Žižės automobilis. Netrūko tokių, kurie konkursą vadino sekėjų pirkimu, pasisakė ir tie „influenceriai“, kuriems buvo siūlyta prisidėti, bet jie atsisakė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius