Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklama – garsenybių aukso veršis

Prekės ženklų reklamos atstovai jau seniai suvokė, kad žinomas veidas beveik visuomet garantuoja sėkmę. Žvaigždės irgi supranta, jog jos, dalyvaudamos profesionalioje reklamos kampanijoje, ne tik pademonstruos savo grožį, bet ir uždirbs laaaaaabai daug pinigų. Deja, griežtos sutartys įpareigoja garsenybes neatskleisti mokamų honorarų sumų.
Šarūnas Jasikevičius reklamoje
Šarūnas Jasikevičius reklamoje / Scanpix nuotr.
Gedimino Žilinsko nuotr./Oksana Pikul
Gedimino Žilinsko nuotr./Oksana Pikul

Oksana Pikul (26): ar suviliotų pusė milijono?

Pastaruoju metu bene populiariausias reklamos veidas yra grupės „Olialia pupytės“ dainininkė Oksana Pikul. Ji reklamuoja kokakolą, šio gėrimo skonio ledus bei varškės sūrelį. Ir tai, atrodo, tik pradžia.
„Išduosiu paslaptį: rinkoje netrukus pasirodys dar vienas „Olialia“ prekės ženklo produktas. Man patinka būti reklamos veidu, tačiau negalėčiau sakyti, jog bet ką sutikčiau reklamuoti. Viskas priklausytų nuo pateikimo“, – sako Oksana.
Ar sutiktų seksualioji mergina reklamuoti, tarkime, vibratorius? „Na, neatmesčiau iš karto tokio pasiūlymo, bet mano sprendimo nepaveiktų jokia siūloma pinigų suma. Jei netiktų reklamos pobūdis, atsisakyčiau. Nesusigundyčiau, net jeigu siūlytų 500 000 litų“, – šypteli O. Pikul.



Natalija (26) ir Deivydas (32) Zvonkai: 30 000 litų nesugundė

 

Gedimino Žilinsko nuotr./Natalija ir Deivydas Zvonkai
Gedimino Žilinsko nuotr./Natalija ir Deivydas Zvonkai

Šių metų pradžioje Natalija ir Deivydas Zvonkai nusifilmavo „Dormeo“ čiužinio reklamoje. „Filmavomės ne dėl pinigų. Už šią reklamą negavome tokios sumos, už kurią galėtume nusipirkti automobilį“, – atvirauja N. Zvonkė.
Dainininkė sako, jog reklamuojamą čiužinį ji įsigijo prieš metus. „Tapau reklamos auka. Bet už jokius pinigus nesutikčiau reklamuoti produkto, jei pati netikėčiau jo veiksmingumu“, – pasakoja Natalija.
Beje, N. Zvonkė neseniai sulaukė pasiūlymo už 30 000 litų reklamuoti suaugusiesiems skirtas prekes. „Atsisakiau, nes man tai nebuvo priimtina. Pasakiau, kad noriu 50 000 litų, tikėdamasi, jog jie nesutiks. Taip ir nutiko“, – šypteli pašnekovė.

Šarūnas Jasikevičius (33) ir Arvydas Macijauskas (30): krepšininkai – puikus pasirinkimas

 

Tomo Kaunecko nuotr./Arvydas Macjiauskas
Tomo Kaunecko nuotr./Arvydas Macjiauskas

Kiekvienas reklamos specialistas gali patvirtinti, kad jei reklamoje filmuojasi žymus krepšininkas, tikrai bus pasiektas norimas rezultatas – produktas sudomins pirkėjus.
Užsienyje Šarūnas Jasikevičius reklamavo apatinius drabužius „Delta“, taip pat prekės ženklo „ML Men“ drabužius, o Lietuvoje – draudimo bendrovę.
Krepšininkas Arvydas Macijauskas buvo plaukų priežiūros priemonių „Fructis“ reklamos veidas. Ši reklama sukėlė ažiotažą. Daugelis ėmė svarstyti, ar sportininko įvaizdžiui nekenkia grožio priemonių reklamavimas.

 

Jurijus Smoriginas (54): po pašaipų – sutiko pats

 

Viganto Ovadnevo nuotr./Jurijus Smoriginas
Viganto Ovadnevo nuotr./Jurijus Smoriginas

Choreografas Jurijus Smoriginas ne kartą viešai per dantį traukė „geriausią draugą“ Vytenį Pauliukaitį dėl to, kad jis nusifilmavo čiužinio reklamoje. Kaip sakoma, „Juokiasi puodas, kad katilas juodas“. Po kelių mėnesių Jurijus irgi sutiko nusifilmuoti reklamoje. Nors choreografas neatskleidė, kiek uždirbo, tačiau neslėpė derėjęsis dėl pinigų ir galutine suma likęs patenkintas.

 

 

 

Vytenis Pauliukaitis (60) naudodavosi tiesioginiu eteriu

 

Viganto Ovadnevo nuotr./Vytenis Pauliukaitis
Viganto Ovadnevo nuotr./Vytenis Pauliukaitis

Šmaikštusis eterio vilkas Vytenis Pauliukaitis praėjusiais metais irgi nusifilmavo čiužinių reklamoje. Reklamos kūrėjai turėtų labai džiaugtis Vytenio sugebėjimu populiarinti prekę. Tiesiogiai transliuojamoje laidoje „Šok su manimi“ vyras, pasitaikius progai, pagirdavo reklamuojamą čiužinį.



 

Viganto Ovadnevo nuotr./Nomeda Marčėnaitė
Viganto Ovadnevo nuotr./Nomeda Marčėnaitė

Nomeda Marčėnaitė (44): reklamos žinovė

Ne vienoje reklamoje nusifilmavo menininkė ir televizijos laidų vedėja Nomeda Marčėnaitė. Garsi moteris populiarino „Margaritos“ kremus, „Britos“ vandens filtrus, „Jacobs“ kavą. Šiuos produktus moteris reklamavo dėl to, kad pati jau seniai juos naudoja. N. Marčėnaitė sako sulaukusi ir daugiau pasiūlymų garsinti tam tikrus produktus, tačiau ne visus sutiko reklamuoti.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius