Penkiolika kolekcijos modelių su retro stiliaus šukuosenomis, avintys žemakulnius batelius, pristatė jau ketvirtąją „ToMaMe“ („Paimk mane“ – liet.) kolekciją, priklausančią dizainerių kuriamai pret a porter de luxe linijai. Pirmoji šio prekinio ženklo kolekcija buvo sukurta prieš trejus metus ir parodyta „Mados infekcijoje“ bei Rygos mados savaitėje.
Naujojoje kolekcijoje dominuoja juodos ir violetinės spalvos bei jų akcentai. Dizainerės tamsias kokteilines sukneles ir kostiumėlius paryškino baltomis pėdkelnėmis ir juodos spalvos neįpareigojančiais ir patogiais bateliais.
Tačiau įvairioms šventinėms progoms kolekcija moterims siūlo apsivilkti ne tik sukneles, bet ir sijonus ar žaismingas kelnes, nevengti eleganciją bei individualumą pabrėžiančių detalių.
Dizainerių nuomone, naujoji kolekcija skirta moteriai, ieškančiai jaukumo ir elegancijos. Todėl jų siūlomi drabužiai kartu yra ir praktiški, ir akcentuojantys moterišką patrauklumą.
J. Rimkutė ir I. Ševiakovaitė „ToMaMe“ prekinį ženklą naudoja ne tik drabužiams, bet ir namų interjerui, jų akcentams.
Naujausia J. Rimkutės ir I. Ševiakovaitės proginių drabužių kolekcija pristatyta „Nacionalinėje dizaino ir mados galerijoje“, prekybos centre „Gedimino 9“, kur modeliais susižavėjusios moterys vėliau juos galės ir įsigyti.