Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogos JAV: Čikagos panorama iš 95 aukšto, nuvylęs Holivudas ir jokių pagirių Las Vegase

Vakarieniaujate restorane, kai už akių užkliūna pigių skrydžių į Jungtines Amerikos Valstijas reklama. „O Kalifornijoj merginos, smagus ir lengvas vynas“, – restorane ima skambėti daina. Ženklas? Rimvydas Širvinskas-Makalius taip ir suprato. Pavalgė, užsisakė skrydžio bilietus, susikrovė lagaminus ir po savaitės išskrido į JAV, kad pamatytų tai, ko dar nebuvo matęs.
Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogų JAV akimirka
Rimvydas Širvinskas-Makalius San Franciske / Asmeninio albumo nuotr.

R.Širvinskas-Makalius buvo vos spėjęs grįžti iš Egipto, kai jo kišenėje atsirado nauji skrydžio bilietai. Šįkart jo kelionės kryptis buvo kur kas tolimesnė – per dešimt dienų vaikinas su trimis draugais aplankė Čikagą, Los Andželą, Las Vegasą ir San Franciską. Netikėtai suplanuota kelionė jam paliko neišdildomus įspūdžius, jais R.Širvinskas-Makalius dalinasi su Žmonės.lt skaitytojais.

Į JAV R.Širvinskas išskrido balandžio 1-ąją. „Prieš iš skrisdamas parašiau „Facebook“ draugams atsisveikinimą – pranešiau, kad išskrendu į JAV. Nieks nepatikėjo – juokavo, neva „aha, aš irgi su jumis kartu“. Taip visus apgavau – kitą dieną įkėliau nuotrauką iš Čikagos“, – pasakojimą pradeda keliautojas. JAV jis viešėjo 10 dienų.

Nusileidęs Čikagoje ten Makalius praleido vos parą – kruopščiai suplanuotas kelionės maršrutas neleido pasilikti ilgiau. „Čikagoje praleidome tik parą – susitikome su drauge, kuri ten gyvena. Ji mums aprodė miestą. Didelį įspūdį paliko pakilimas į dangoraižį – užkilome į 95 aukštą ir prieš akis vakare atsivėrė nuostabus miesto, ežero vaizdas. Ten užkilti visi gali nemokamai, vietoje yra bariukas – pasivaišinome kokteiliais“, – pasakoja Rimvydas.

Nustebino Las Vegaso kičas

Apžiūrėjęs miestą jis kartu su draugais vėl sėdo į lėktuvą – šįkart patraukė Los Andželo link. Ten išsinuomojo automobilį ir išvyko į išsvajotąjį Las Vegasą – iki šiol šį miestą Makalius buvo matęs tik filmuose. „Reikėjo įsitikinti, ar iš tiesų ten vyksta tokie dalykai, kaip filme „Pagirios Las Vegase“. 400 kilometrų važiavome automobiliu, kol pasiekėme tą miražą dykumoje – taip vadinamas Las Vegaso miestas, mat yra pastatytas Nevadoje, vidury dykumos“, – paaiškino pašnekovas.

Asmeninio albumo nuotr./Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogų JAV akimirka

Ne paslaptis, kad pagrindinė pramoga Las Vegase – azartiniai žaidimai. „Ten lošti atvyksta tūkstančiai žmonių. Patys pralošėme po 50 dolerių. Pirmą dieną lošimams paaukojau 20 dolerių ir man pavyko atsilošti iki 30 dolerių, tačiau vėliau netekau visko – norėjau laimėti dar daugiau... Ten negalima būti gobšiam“, – juokiasi Makalius.

Vaikinas vardina neįtikėtinus dalykus, kuriuos pamatė Las Vegase: „Las Vegasas – visiškai turistinis miestas. Vietinių gyventojų ten beveik nėra – gyvena tik viešbučių darbuotojai. Smagu buvo pamatyti Eifelio bokšto kopiją, šalia viešbučio padarytą ežerą su gražiais fontanais.“

Tiesa, pro jo akis neprasprūdo kičas, kuriuo Las Vegasas tarytum pulsuoja: „Netikri neva senoviniai pastatai, netikras senamiestis, dirbtinė Venecija su savo kanalais... Paprastai tokie dalykai man įspūdžio nepalieka, tačiau šįkart pajaučiau didžiulę didybę. Viešbučiai ten primena pilis, vienas yra ir Egipto piramidės formos, kitas – Manhateno stiliaus. Aplink jį pastatyti amerikietiški kalneliai – rytą-vakarą pro langą matai, kaip kiti važinėjasi. Venecijos viešbutyje, pavyzdžiui, plaukiojama su gondolomis – gali iki savo viešbučio kambario, restorano nuplaukti. Mažai kur galima pamatyti tiek daug kičo, pompastikos. Tai neįtikėtina! Las Vegasas mums, matyt, patiko net labiau nei Čikaga.“

Asmeninio albumo nuotr./Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogų JAV akimirka

Ar kankino Makalių pagirios Las Vegase? „Nebuvo taip, kad ryte atsikėlę nežinotume, ar vakar su kuo nors susituokėme. Tačiau matėme ten įrengtas vestuvėms skirtas koplytėles. Susituokti ten galima ir viešbučiuose, net automobiliuose. Net servetėlės prie koplyčių durų padėtos, jei netyčia ašarą išspaustum“, – juokėsi keliautojas.

Vaikinas stebėjosi, kad visos viešnagės Las Vegase metu kompanija nejautė jokio nuovargio, o juk pavargti tikrai turėjo – tiek valandų praleido lėktuvuose, ant ratų, nemiegojo... „Taip ir sakoma, kad Las Vegase niekas nemiega. Per dvi paras ten mes miegojome gal tris ar keturias valandas – norėjosi viską pamatyti, apvažiuoti, aplankyti“, – sakė R.Širvinskas-Makalius.

Nusivylė Holivudu

Po kelių dienų Las Vegase Makalius ir kompanija sugrįžo į Los Andželą, kur apsigyveno Santa Monikos kurorte, pas draugės giminaitę. Viešėdamas čia Makalius spėjo aplankyti žinomiausius vadinamojo svajonių miesto rajonus.

Makalius pats nustebo, kad nusivylė Holivudu – jį įsivaizdavo visai kitaip nei kad yra realybėje. „Anksčiau jį įsivaizdavau kaip labai didelį, prabangų, maniau, kad jame renkasi žvaigždės. Nė velnio! Ten labai daug narkomanų – sakoma, kad jais dažnai tampa tie, kurie norėjo tapti aktoriais, bet nepavyko. Didelis savižudybių skaičius – mums pasakojo, kad anksčiau žmonės dažnai žudydavosi nušokdami nuo Holivudo ženklo. Matyt, atvykdami čia tikėdavosi tapti žvaigždėmis“, – svarsto.

Asmeninio albumo nuotr./Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogų JAV akimirka

Apsilankė ir Holivudo bulvare. Šis taip pat nepaliko įspūdžio. „Ten atvykome vakare. Jis pasirodė labai apleistas – palmės nušiurusios, suvenyrų krautuvės bando prakišti dirbtines Oskarų statulėles... Išsiaiškinau, kad bulvare yra 2570 įžymybių žvaigždės, taigi jei nori rasti savo mėgstamos žvaigždės plytelę, adreso, kur ji yra, reikia ieškoti internete. Tai mane nustebino ir nuvylė“, – apgailestauja.

Pačiam jam buvo svarbiausia savo akimis pamatyti Ellen Degeneres žvaigždę Holivudo bulvare. „Ji mano mylimiausia žvaigždė. Holivude norėjau būtinai pamatyti jos žvaigždę – ji ją gavo neseniai. Ieškojome gal 10 minučių, bet radome“, – džiaugiasi keliautojas.

Užtat Beverly Hillso rajonas Makaliui labai patiko. „Tai – prabangus, gražus rajonas. Apsilankėme Rodeo Drive gatvėje. Kai ten buvome, gretimoje parduotuvėje apsipirkinėjo Kim Kardashian. Apie ją tada man parašė lietuvė – paparacai seka kiekvieną Kim žingsnį ir skuba apie jį pranešti“, – stebisi Makalius.

Asmeninio albumo nuotr./Rimvydo Širvinsko-Makaliaus atostogų JAV akimirka

Galbūt dėl to žvaigždžių gyvenimas jam pasirodė labai išpūstas burbulas. „Jie labai slepiasi – kuria savo atskirus miestus, pavyzdžiui, Malibu. Tas miestas visas aptvertas tvora – negali ateiti pasižiūrėti. Jame gyvena tik žinomi žmonės, milijonieriai, sportininkai – taip slepiasi nuo dėmesio. Jei į Malibu nori patekti paparacai, jie plaukia jūra tam, kad pasiektų krantą ir galėtų ką nors užfiksuoti“, – pasakoja R.Širvinskas.

Stebėjosi San Francisko europietiškumu

Paskutinė Makaliaus ir draugų stotelė – San Francisko miestas. „Iš Los Anželo iki San Francisko važiavome 600 km pajūriu. Keliavome 12 valandų, bet teko pamatyti ypatingų vaizdų. Pavyzdžiui, kaip tiesiog tūkstančiai ruonių sugulę paplūdimyje lepinasi saule. Ten draudžiama vaikščioti žmonėms. Dar ant kelių laikiau voverę – ten prie vandenyno jos puola prie tavęs, kad duotum valgyti, o ne bėga“, – stebisi Makalius.

Pasiekęs San Franciską jis ten praleido dvi dienas. „Labiausiai mane nustebino tai, kad mieste važinėja troleibusai. Šis miestas – vienas europietiškiausių Amerikoje. Jis labai laisvas, vadinamas Amerikos gėjų sostine. Ten nėra įstatymų, suvaržymų, net medikai išrašo receptus žolei rūkyti“, – juokiasi jis.