Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rytis Cicinas ir Aukščiausiajame Teisme įveikė TV prodiuserį Kristupą Krivicką

Dainininkas Rytis Cicinas
Gretos Skaraitienės nuotr. / Dainininkas Rytis Cicinas
Šaltinis: 15min
0
A A

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) paskelbė neskundžiamą sprendimą civilinėje byloje, kurioje estrados princu vadinamas Rytis Cicinas kovoje dėl garbės ir orumo pasiekė galutinę pergalę prieš garsaus TV prodiuserio Kristupo Krivicko kompaniją ir kanalą TV3.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Ir laidą „Nuodėmių dešimtukas“ kūrusi prodiuserio Kristupo Krivicko įmonė „TV PRO Media“, ir atsakovu šioje byloje taip pat patraukta TV3 kanalą valdanti bendrovė „Tele-3“ Aukščiausiajame Teisme  nieko nepasiekė.

Kasacinį televizininkų skundą išnagrinėjusi LAT teisėjų kolegija ketvirtadienį paskelbė, kad ankstesnius teismų sprendimus, palankius garsiam atlikėjui Ryčiui Cicinui, palieka galioti be pakeitimų.

Kaip skelbta anksčiau, R.Cicinas į teismą kreipėsi po laidos „Nuodėmių dešimtukas“, kurioje buvo parodytas reportažas apie estrados princo šeimos gyvenimą, skelbta informacija apie dainininkui neva atliktą intymią operaciją, seksualinę orientaciją, gimusią atžalą.

Žmonės.lt primena, jog dar 2009 metų pavasarį šalyje buvo paskleistos nepadorios paskalos, neva R.Cicino sugyventinės Neringos Kavaliauskaitės ką tik pagimdyto kūdikio tėvas – ne estrados princas. „Manęs gandai nestebina. Tokia artistų duona – dėl populiarumo tenka patirti daug skaudžių apkalbų. Bet aš nuo gandų atsiribojau, nes šiuo metu su Neringa turime svarbesnių reikalų. Visas mūsų dėmesys dabar yra sutelktas į mažylį Adą. Per žema būtų kam nors įrodinėti, kad esu vaiko tėvas. Jeigu man kas nors sumokės didelę pinigų sumą, esu pasirengęs viešai pateikti DNR tyrimus“, – tuomet „Lietuvos rytui“ yra kalbėjęs R.Cicinas.

Dar prieš kelerius metus dabar jau nebeleidžiamas dienraštis L.T. buvo paskelbęs informaciją iš neoficialių šaltinių, kad į Kauno klinikas atvežtas vyriškis, panašus į R.Ciciną. Pacientui esą prireikė intymios operacijos. Dienraštis informaciją paneigė ir R.Cicino atsiprašė. Tuo tarpu „Nuodėmių dešimtuko“ kūrėjai paskambino estrados princui paprašyti komentarų šia tema, o jų negavę, drąsiai paviešino informaciją.

Dainininko įsitikinimu, laidos rengėjai ir autoriai visuomenei pateikė jo garbę ir orumą žeminančių faktų, kišosi į privatų gyvenimą.

Už tai iš atsakovų jis reikalavo 95 tūkst. litų kompensacijos.

Šią bylą išnagrinėjęs Vilniaus miesto 1-asis apylinkės teismas 2011 m. birželį paskelbė, kad estrados princo ieškinys tenkintinas iš dalies. Iš atsakovų – „Tele-3“ ir „TV PRO Media“ priteista 10 tūkst. litų solidariai.

Atsakovai pasinaudojo savo teise per mėnesį pateikti skundą aukštesnės instancijos Vilniaus apygardos teismui. Pirmosios instancijos teismo sprendimas 2012 m. balandį apeliacinės instancijos teisme pripažintas teisėtu, pagrįstu ir paliktas galioti be pakeitimų.

Nieko šioje byloje nepakeitė ir kasacinis skundas.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką