Šimtadienį švenčiantis atlikėjas Gabrielius Vagelis į mokyklą atėjo pasipuošęs havajietiškai

Penktadienio rytą dainininkas Gabrielius Vagelis į mokyklą ėjo išsišiepęs lig pat ausų: dvyliktokas Vilniaus Žvėryno gimnazijoje švenčia šimtadienį.
1780730_3921828860917_23641077_n
Gabrielius Vagelis pasipuošė šimtadieniui
Temos: 1 Šimtadienis

Šimtadienio šventės tema – kelionės, G.Vagelis ir jo klasės draugai renginiui pasipuošė taip, tarytum atostogautų Havajuose. Pats G.Vagelis į mokyklą atvyko vilkėdamas baltus marškinėlius trumpomis rankovėmis ir mėlynus šortus, kaklą papuošė dirbtinių gėlių vainiku, o galvą pridengė skrybėle nuo saulės. „Taip ir atėjau. Nebuvo labai šalta, nes į mokyklą mane nuvežė, tačiau kurį laiką teko pastovėti lauke“, – Žmonės.lt pasakoja G.Vagelis.

Visų pirma G.Vagelis ir jo klasės draugai iš pat ryto nuvyko pas auklėtoją. „Ryte sėdome į senovinį autobusiuką ir važiavome pasiimti iš namų savo auklėtojos. Buvo labai smagu – tas autobusiukas toks „trantas“, tačiau restauruotas. Jame neveikė radijas, todėl visą kelią patys audringai dainavome“, – besidžiaugdamas pasakoja dainininkas.

Jis su entuziazmu pasakojo apie veiksmą mokykloje: „Mokiniai mus pasitiko labai nuotaikingai, vaidino, kad esame oro uoste. Šokome, darėme nesąmones, linksminomės... Vyko tik viena pamoka, tačiau jos metu tiesiog kalbėjomės.“

17 val. Vilniaus Žvėryno gimnazijoje prasidės vakarinė šimtadienio dalis. „Vienuoliktokai mums ruošia spektaklį. Žinau, kad jie vaidins mus, dvyliktokus, todėl šiek tiek bijau kompromato – jau girdėjau, kad mane tikrai kažkas vaidins. Gali būti, kad scenoje skambės dainos“, – juokėsi G.Vagelis. Pasibaigus spektakliui G.Vagelio laukia audringas šimtadienio vakarėlis „Crowne Plaza“ viešbutyje.

Baigdamas mokyklą G.Vagelis planuoja laikyti du valstybinius brandos egzaminus – lietuvių ir anglų kalbos, vis dar dvejoja, ar ruoštis ir istorijos egzaminui. Studijuoti dainininkas norėtų užsienyje – Anglijoje: „Kol kas esu nusižiūrėjęs du universitetus, tačiau dar nespėjau nusiųsti visų reikiamų dokumentų. Tikiuosi, kad su stojimais viskas bus gerai – noriu studijuoti muzikos kompoziciją, dainų rašymą ir gal net šiek tiek vokalo.“

Gabrieliaus Vagelio klasės draugai švenčia šimtadienį

Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas