Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skandalinga reklama Prancūzijoje skirta rūkaliams

Dažnai prancūzų reklamos kompanijos kaltinamos tuo, jog norėdamos parduoti savo produktą reklamoje pateikia daug įvairių seksualinių užuominų. Tačiau pirmą kartą Prancūzijoje seksualinės, dviprasmiškos užuominos naudojamos kaip atgrasinimo priemonė.
Rūkymas
Rūkymas / Photos.com
Temos: 2 Reklama Prancūzija

Kampanija, norėdama nuvaržytų jaunimo norą rūkyti, padarė reklamą, kurioje matomas vyras ir prieš jį atsiklaupusi paauglė, tarsi besiruošianti oraliniam seksui. Cigaretė reklamoje yra vyro lytinio organo vietoje. Galų gale reklamą vainikuoja šūkis: „Rūkymas yra buvimas tabako vergu“, rašo independent.co.uk.

Skandalingąją reklamą galite pamatyti čia.

Kompanija, kuri tokia reklama pasisako už nerūkančiųjų teises, buvo apšaukta kaip skandalinga. Tačiau ji į tokius kaltinimus atsako, jog tik šokiruojanti reklama gali numažinti rūkančių paauglių skaičių Prancūzijoje. Pasak projekto vadovo, reklamoje norima pasakyti, jog tabakas yra priklausomybė, o oralinis seksas puikiai atspindi tą priklausomybę.

Tyrimas rodo, jog apskritai rūkančiųjų skaičius Prancūzijoje krenta, tačiau labiau paplitęs tarp paauglių. Skaičiuojama, jog rūkančiųjų paauglių (nuo 13 iki 15 metų) skaičius nuo 2004 iki 2008 metų padidėjo 66 procentais. Tai, jog apskritai krito rūkančiųjų skaičius, yra susiję su tuo, jog 2008 metais šalyje buvo uždrausta rūkyti baruose, kavinėse ir restoranuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius