Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Socialinis eksperimentas: kaip žmonės reaguoja į smurtą prieš moterį ir kaip į smurtą prieš vyrą?

Smurtas viešumoje
Kadras iš „Youtube“ / Smurtas viešumoje
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Socialinis eksperimentas atskleidė, kaip skirtingai žmonės reaguoja į smurtą priklausomai nuo to, kas yra agresorius – vyras ar moteris.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Socialinė reklama slaptomis kameromis nufilmuota gegužės 16-ąją viename Londono parke, kur aktoriai vaidino besipykstančią porą.

Reklama skatina suprasti, kad negalima smurto vertinti pagal smurtautojo lytį.

Iš pradžių agresorius buvo vyras – jis rėkė ant savo merginos ir aplinkiniai susirūpinę stebėjo, kuo baigsis šis konfliktas. Kai vyras tapo agresyvesnis ir pradėjo akivaizdžiai šiurkščiai elgtis su mergina, praeiviai įsikišo – kelios moterys liepė vyrukui atstoti nuo merginos ir pagrasino iškviesti policiją, jeigu jis nenusiramins, o vienas vyras paklausė merginos, ar jai viskas gerai ir ar nereikia pagalbos.

Vėliau eksperimentas pakartotas iš naujo, tik šįkart agresorė buvo moteris. Nepaisant to, kad viešą jų konfliktą stebėjo ne vienas žmogus, nė vienas jų nesikišo, kai mergina pradėjo stumdyti ir trankyti savo vaikiną – ji elgėsi kur kas šiurkščiau nei prieš tai su ja elgėsi vaikinas. Praeiviai žiūrėjo į tai kaip į šou ir tiesiog kikeno, jiems ši situacija pasirodė labai juokinga.

Šios socialinės reklamos tikslas yra atkreipti žmonių dėmesį, kad smurto šeimoje aukomis tampa ne vien moterys – net 40 proc. smurto šeimoje (tiek psichologinio, tiek fizinio) aukų yra vyrai. „Smurtas yra smurtas“, – skelbia reklama, skatinanti suprasti, kad negalima smurto vertinti pagal smurtautojo lytį.

VIDEO: Socialinė reklama apie smurtą šeimoje
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką