Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sukčiai apgavystėmis vilioja klientus

Praėjusią savaitę net dviejuose Lietuvos miestuose – Šilalėje ir Tauragėje – melagingai buvo reklamuojami atlikėjo Haroldo koncertai.
Haroldas
Haroldas piktinasi apsišaukėlių elgesiu. / Ruslano Kondratjevo/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Tauragė Šilalė

Leidybinės kompanijos „Melodija“ išplatintame pranešime teigiama, esą kai kurie renginių organizatoriai, norėdami į renginį suvilioti kuo daugiau gerbėjų, reklamuoja prisidengdami populiarių atlikėjų vardais. Taip nutiko ir muzikiniame realybės šou išgarsėjusiam Haroldui.

„Apstulbau iš savo gerbėjų sužinojęs, jog koncertuosiu Šilalės ir Tauragės kavinėse ar restoranuose. Baisiausia, kad gerbėjai tikino, jog matė iškabintus plakatus su mano būsimų koncertų reklama. Manau, kad taip apsišaukėliai organizatoriai bando prisivilioti kuo daugiau lankytojų, o kai neva ateina laikas atlikėjo pasirodymui, paprasčiausia pasakoma, kad jis susirgo ir neatvyko. Nusivylę žmonės, žinoma, kaltina dainininką. Tikiuosi, kad tokios nesąmonės daugiau nepasikartos,“ – sako Haroldas.

Atlikėjas piktinasi tokiais „koncertų organizatoriais“ ir primena, jog visi jo pasirodymai skelbiami oficialioje internetinėje svetainėje haroldas.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius