Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trys žinomi vyrai tapo tarptautinio kvepalų prekės ženklo ambasadoriais: įsiamžino išskirtinėje fotosesijoje

Trims žaviems, kūrybingiems ir sėkmingiems vyrams – dainininkui Justinui Jaručiui, modeliui Jonui Misevičiui ir verslininkui Robertui Mulevičiui patikėta tapti prekės ženklo „Carolina Herrera“ ambasadoriais Lietuvoje.
Jonas Misevičius, Robertas Mulevičius, Justinas Jarutis
Jonas Misevičius, Robertas Mulevičius, Justinas Jarutis / Gedimino Žilinsko nuotr.

Dėmesį patraukė sėkmingai per gyvenimą žygiuojantys J.Jarutis, J.Misevičius ir R.Mulevičius, mat šie šarmingi vyriškos lyties atstovai visapusiškai atitiko naujojo kvapo filosofiją, skelbiama pranešime spaudai.

Visi trys drąsiai stojo priešais fotomenininko Gedimino Žilinsko fotoobjektyvą ir įkūnijo „Carolina Herrera Bad Boy“ tipažą.

Veržlus ir principingas modelis J.Misevičius sako, kad tapti tokio prekės ženklo ambasadoriumi jam – smagi patirtis, praturtinsianti gyvenimą dar viena įsimintina istorija.

Gedimino Žilinsko nuotr./Jonas Misevičius
Gedimino Žilinsko nuotr./Jonas Misevičius

„Vyro seksualumas yra jo išmintis ir protas, vertybės, kuriomis jis vadovaujasi. Herojiškumas atsiskleidžia tada, kai netikėčiausiose situacijoje vyras sugeba išlikti tikru žmogumi prieš save patį ir aplinkinius, neapleidžia įsitikinimų ir tėvynės“, – kalbėjo J.Misevičius.

Restoranų ir barų verslą vystantis R.Mulevičius juokaudamas sako, kad savyje labiausiai mato išreikštą seksualumą: „Užgožia visas kitas savybes! – nusijuokia verslininkas. – Jeigu rimtai, tai esu labai aktyvus žmogus. Mano gyvenimas kupinas nuotykių ir iššūkių, o norint taip gyventi neišvengiamai reikalingos ir daugybė kitų savybių. Štai ambasadoriaus statusas mane įpareigoja tapti dar ryškesne savojo aš versija, kurią ir pastebėjo tarptautinis mados prekės ženklas.“

Gedimino Žilinsko nuotr./Robertas Mulevičius
Gedimino Žilinsko nuotr./Robertas Mulevičius

Populiarusis atlikėjas J.Jarutis jau ne kartą įrodė, kad yra vertas tapti pripažintų prekės ženklų reklaminiu veidu. Solidus įvaizdis ir kūrybinis talentas žavi aplinkinius ir kelia pasitikėjimą.

Gedimino Žilinsko nuotr./Justinas Jarutis
Gedimino Žilinsko nuotr./Justinas Jarutis

„Esu paprasta, bet jau nebe vėjavaikiška, o gana brandi asmenybė – galbūt tai ir padėjo atkreipti dėmesį?“ – svarsto Justinas.

Atlikėjas prisipažįsta, kad namuose didelės kvepalų kolekcijos neturi, tačiau visada renkasi stipresnio aromato kvepalų flakonėlį: „Turiu keletą kvapų, kuriuos mielai purškiu dieną arba vakarą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius