Vashos ir krepšininko R.Rutkausko medaus mėnuo Tailande: džiunglių egzotika ir nustebinę „lady boys“

Atlikėja Gabrielė Rutkauskienė-Vasha ir krepšininkas Ronaldas Rutkauskas medaus mėnesio kelionei pasirinko egzotiškąjį Tailandą. Kaip patys sako, gal tai ir nebuvo jų svajonių šalis tokiai progai, tačiau porai teko rinktis vietą, kur buvo prognozuojamas geriausias oras. O grįžę jaunavedžiai pripažįsta, atostogomis neliko nusivylę – svarbiausia, kad pagaliau ištaikė progą pabūti tik vienu du.
Gabrielė Rutkauskienė-Vasha ir Ronaldas Rutkauskas
Gabrielė Rutkauskienė-Vasha ir Ronaldas Rutkauskas / Asmeninio albumo nuotr.

Birželio 30-ąją Gabrielė ir Ronaldas vienas kitam dar kartą ištarė „taip“. 2016-aisiais įregistravę civilinę santuoką, didžiąją šventę iškėlė tik dabar. Amžiną meilę prieš Dievą pora prisiekė Kauno katedroje.

Atšokę svajonių vestuves, jiedu jau kitą dieną išvyko medaus mėnesio. Romantiškoms atostogoms jaunavedžiai pasirinko dar nematytą Tailandą. Apskritai tai buvo Vashos pirmas kartas Azijoje, Ronaldas kelis kartus krepšinį yra žaidęs Kinijoje.

„Iš tikrųjų gal Tailandas nebuvo mano svajonė medaus mėnesiui. Tačiau kadangi dėl krepšinio sezono mes tik vasarą galime išvykti kur nors toliau, kur galėtumėme praleisti daugiau laiko, tai šįkart pasirinkome Tailandą.

Dar svarstėme ir Maldyvus. Tačiau ten šiuo metu – ne sezonas, negali žinoti, kada nelis. O ir veikti nėra ką – arba guli prie vandens, arba lovoje. Tailande – irgi lietingasis sezonas, bet čia yra kur pakeliauti“, – 15min pasakojo Gabrielė Rutkauskienė-Vasha.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Rutkauskienė-Vasha

Tad ir Tailando salas jie rinkosi pagal orų prognozę – ten, kur pranašavo daugiausia saulės, ten ir vyko.

„Mūsų planai buvo aplankyti Ko Samujo ir Ko Pangano salas bei šalies sostinę. Norėjome į dar vieną salą užsukti, bet atėjo lietus, todėl nusprendėme važiuoti į Bankoką ir ten praleisti paskutines penkias dienas“, – kalbėjo ji.

Pasak Vashos, orą nuspėti jiems pavyko gana tiksliai – pora beveik visą laiką mėgavosi saule. O jei dangus ir apsiniaukdavo – lydavo tik pusvalandį, po kurio vėl tapdavo karšta.

„Ten viskas taip gražu! Gamta yra visiškai kitokia. Aišku, Lietuvoje irgi daug žalumos, bet Tailande kitaip – beprotiškai daug palmių, laukinių gyvūnų, paukščių, čia garsai visai kiti.

Mano pagrindinis tikslas buvo pamatyti laukinę beždžionę ir aš ją pamačiau! Matėme ir dramblius, važiavome ir prie krioklių, ir į laukinius paplūdimius. Išbandėme paviršinį nardymą, bet nesužavėjo, Egipte vaizdas tikrai gražesnis“, – tikino atlikėja.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Rutkauskienė-Vasha

Tailande Gabrielė ir Ronaldas išlaisvino ir giliai pasislėpusius ekstremalų bruožus. „Ronaldas šoko nuo akmens į krioklį, kas buvo gana pavojingas išbandymas, nes nežinojome, koks gylis. Kitą kartą su šlepetėmis netikėtai sumanėme lipti į didelį kalną. Čia reikėjo kopti net per akmenis. Buvo labai sunku. O dar kai abudu bijome aukščio... Užkilę į viršūnę, sėdėjome ant akmens, nuo kurio buvo galima nuslysti... Tai iššūkių mums tikrai netrūko“, – šypsojosi ji.

Asmeninio albumo nuotr./Ronaladas Rutkauskas

Gyveno ir džiunglėse

Vieną didžiausių įspūdžių medaus mėnesio metu porai paliko nakvynės namuke, pastatytame Ko Pangano salos džiunglėse. Laukinės gamos patekdavo ir į vidų – po namelyje vaikščiojo ne vienas driežas. Tai iš pradžių porai nelabai patiko, bet galiausiai teko susitaikyti.

„Kartą grįždami namo lauke pamatėme labai didelį driežą, pusės rankos dydžio, bet manėme, kad toks į mūsų namus tikrai nepralįs. Susirūpinimą kėlė ir keistas garsas, kurį girdėdavau naktimis, bet maniau, kad šalia turbūt paukštis lizdą susisukęs. Bet galiausiai, kai jau išsikraustėme, Ronaldas pasakė, kad visgi tuos garsus skleidė tas didžiulis driežas, ir jis gyveno pas mus... Vyras specialiai man nieko anksčiau nesakė, nes nežinau, ar būčiau galėjus ten likti... – juokėsi Vasha. – Mes su vyru nemėgstame visko, kas yra ne žmogus – šunis mylim, bet visi šliužai, gyvatės... Net paukščiukų kartais bijome, kurie pas mus į namus atskrenda.“

Nustebino paprastos kavinukės

Pasak Vashos, ji paprastai restoranus renkasi atsakingai – ieško rekomendacijų ir eina ten, kur patikrintas maistas. Jos vyras kiek kitoks šiuo klausimu – atlikėja sako, kad Ronaldui svarbiausia pigu ir daug. Tailande kartą paklausiusi jo norų, ir pati liko labai nustebinta.

„Ronaldas kartą pasiūlė užeiti į visiškai paprastą kavinukę, kurioje stovėjo viena bobutė, aptarnaujanti klientus ir gaminanti maistą. Užsisakėme šešis patiekalus ir jie visi buvo beprotiškai skanūs, beprotiškai pigūs. Į šį restoranėlį grįžome valgyti tris kartus ir praminėme jį „Pas babą“ – patiekalai iš tiesų tokie naminiai, kaip pas močiutę! Tai pakeitė mano nuomonę, kad reikia ieškoti brangesnių vietų“, – prisipažino G.Rutkauskienė.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Rutkauskienė-Vasha

Neatskirdavo, kur vyras, o kur – moteris

Ne paslaptis, kad Tailande, o ypač Bankoke galima sutikti daug transvestitų, dar vadinamų „lady boys“. Jų sutiko ir Ronaldas su Gabriele, ir tikina, kad liko itin nustebinti, kaip jie puikiai atrodo.

„Lankėmės transvestitų kabarete „Calista“. Buvo labai smagu, labai patiko, tikrai verta nueiti. Buvome ir viename naktiniame klube, kur lankosi daug europiečių. Čia transvestitų irgi buvo daug. Ronaldas vis apsigaudavo, kur moteris, kur – vyras. Jų išvaizda pritrenkianti, jie atrodė daug geriau už moteris tame klube“, – pasakojo Vasha.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielė Rutkauskienė-Vasha ir Ronaladas Rutkauskas

Neįkainojamas laikas dviese

Po šios kelionės Vasha sako supratusi, kad keliauti reikia ne tik su visa šeima, bet būtina rasti laiko svečios šalies pažinimui ir dviese. Anot jos, santykiams tai – be galo svarbu.

„Tai buvo pirmas kartas, kai palikome Adriją vieną tokiam ilgam laikui. O ir mums su Ronaldu buvo pirmas kartas per mūsų draugystę, kada vykome į tokią tolimą ir ilgą kelionę tik dviese. Viskas labai patiko, laikas dviese yra ypatingas, jo labai reikia. Todėl rekomenduoju visiems žmonėms atrasti jo“, – šypsojosi ji.

„Į Tailandą grįžti tikrai norėčiau, dar nemačiau kitų salų. Bet į patį Bankoką tikrai ne. Neverta, ten užtenka dviejų dienų. Visas miestas yra vienas didelis turgus. Kur tik eini, visur pardavinėja maistą, daržoves, vaisius, įvairiausius daikčiukus“, – 15min pasakojo Gabrielė Rutkauskienė-Vasha.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kaune – atlikėjos Vashos ir krepšininko R.Rutkausko vestuvės: pasirinko ypatingus liudininkus