-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Viktorija Pocienė tapo pirmosios „Stilingosios pėdutės“ kolekcijos veidu

Į lietuvišką mados pasaulį veržiasi dar vienas prekės ženklas – „Stilingoji pėdutė“. Kone visą gyvenimą auginusi šunis ir stilingais drabužėliais puošusi juos, šio prekės ženklo įkūrėja Rasa Stasionienė nutarė pradžiuginti ir moteris – žavingas, keturkojus ir madą mylinčias damas.
Viktorija Pocienė
Viktorija Pocienė / Jelenos Kurbatovos nuotr.

Savo pirmosios kolekcijos veidu R.Stasionienė pasirinko Stambule žaidžiančio krepšininko Martyno Pociaus žmoną, profesionalią šokėją Viktoriją Pocienę. Ne šiaip sau: gražuolė ne tik puikiai atrodo, bet ir yra didžiulė gyvūnų gerbėja. 

Drabužių „Stilingoji pėdutė“ kūrėja R.Stasionienė kurti moterims pradėjo spontaniškai. Iš pradžių vilnietė save atrado drabužių šunims versle – Lietuvoje atstovavo kokybišką, šiltą ir patogią aprangą būtent keturkojams, tačiau ilgainiui pajuto, kad rūpintis tik šunų drabužiais ji nebenori. Rasa žengė į dar nepatirtą sritį – drabužių modeliavimą moterims. Iš pradžių rūbus kūrė sau ir bičiulėms, o štai dabar pristato pirmąją mini kolekciją plačiai visuomenei. 

Jelenos Kurbatovos nuotr./Rasa Stasionienė ir Viktorija Pocienė
Jelenos Kurbatovos nuotr./Rasa Stasionienė ir Viktorija Pocienė

„Nemažą patirtį turiu finansų srityje, o ir apskritai dirbti pradėjau labai anksti, bet vis neatrasdavau savęs. Norėjosi kažko žmogiško. Staiga supratau, kad prekiaudama drabužiais šunims, save nepakankamai realizuoju, neatsiskleidžia mano visas kūrybiškumas. Taip atsirado „Stilingoji pėdutė“, – pasakoja Rasa. 

Drabužių kūrėja pridūrė, kad klientės neretai paprašo ne tik joms pasiūti drabužius, bet ir sukurti šventinę ar kasdienę aprangą jų augintiniams. 

Pirmoji Rasos kurta kolekcija pasiūta iš itališkų, natūralių ir kokybiškų audinių – daugiausia viskozės. Kasdieniam dėvėjimui skirti drabužiai maloniai priglunda prie kūno, pabrėždami dailiausius figūros linkius. Spalvos – klasikinės ir tinkamos bene visoms moterims: raudona, juoda, balta. 

„Viešėdama Los Andžele atkreipiau dėmesį į ten vyraujantį grožio kultą. Pakrantėje moterys augintinius vedžioja stilingai apsirengusios, lyg ir prie jų prisiderinusios. Tokią tendenciją vis dažniau pastebiu ir Lietuvoje. Žmonės domisi sveika gyvensena, rūpinasi savo išvaizda ir garderobu, todėl mano kolekcijos drabužiai skirti moteriai, kuri nebijo trumpo ir aptempto rūbo, pasitiki savimi, yra drąsi. Kolekcijoje daug raudonos spalvos, nes sakoma, kad ji veikia kaip afrodiziakas – artėjant meilės dienai bus kaip tik“, – šypsosi Rasa.

Jelenos Kurbatovos nuotr./Viktorija Pocienė
Jelenos Kurbatovos nuotr./Viktorija Pocienė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius