„Šį sezoną galėčiau išskirti dvi makiažo tendencijas. Viena iš jų – ryškios spalvos, spindinčios ir drėgnos lūpos, o kita – „nude“ stiliaus makiažas, – tikino vizažistė Jelena Liaudinienė. – Tačiau vis tik viršų paims veržlios, drąsios ir spalvų nebijančios jaunos moters įvaizdis.“
Spalvų žaismas
Jelena Liaudinienė |
Anot J.Liaudinienės, spalvos varijuoja nuo tamsių iki tik blizgesį suteikiančių atspalvių. „Šį sezoną spalvas tiesiog privaloma rinktis. Kuo jų daugiau, kuo jos įvairesnės, tuo geriau. Moterys gali pamiršti apie klasikinį, tamsų ir monotonišką akių makiažą. Dabar pradedama žaisti spalvomis. Tarkim – kelių spalvų akių šešėliai“, – portalui Žmonės.lt pasakojo J.Liaudinienė.
Akių makiažas, anot vizažo virtuozės, turi trykšti energija. Žinoma, klasikos mėgėjoms nereiks išsižadėti savo idealų – juoda, balta ir pilka iš mados dar nesitrauks.
Lūpos ryškios kaip vyšnios
Kalbant apie lūpas – spalva nėra svarbiausia, svarbu, kad jos žaižaruotų blizgesiu. „Šį sezoną lūpos turi būti ryškios. Ne tiek spalva ryški, bet blizgėti ir žėrėti iš tolo“, – tvirtino Jelena. Anot visažistės, siekiančios paryškinti lūpas, drąsiai gali rinktis ne tik klasikinę raudoną spalvą, bet ir nepaprastai madingus sodrius rožinius atspalvius.
Dar viena šį sezoną madinga tendencija yra „nude“ stiliaus makiažas. Skaisti oda ir gražios, blizgančios lūpos. „Norėdamos atlikti tokį makiažą, pasinaudokite tokios spalvos lūpų kontūro pieštuku, kuris yra šiek tiek tamsesnis už jūsų natūralų lūpų atspalvį ir užbaikite makiažą lūpų blizgiu. Taip iki šiol nuobodus „nude“ makiažas parodys savo naują veidą“, – pataria visažistė.
2013-ųjų vasaros makiažo tendencijos |
Išmušė veiklių moterų laikas
„Mary Kay“ prekinio ženklo pristatyme vizašistė patikino, kad ši kosmetikos liniją yra įkvėpta ne tik šios vasaros tendencijų, bet ir veiklių moterų, kurioms ji ir skirta.
„Moterys, sociologų priskiriamos „Y“ kartai, yra komunikabilios, protingos ir išmintingos. Jos pasitiki savimi bei moka darbą derinti su asmeniniu gyvenimu. Jos pačios gali nesunkiai susikurti norimą įvaizdį, nes geriausiai žino, kokios nori būti“, – sakė J. Liaudinienė.
Kosmetikos pristatymo akimirka |