„Karjerai dalyvavimas „Triumfo arkoje“ labai pasitarnavo, tai buvo puiki reklama. Dabar turiu po 3-4 koncertus per savaitę. Koncertuoju įvairiuose miestuose. Jau kalbėjausi ir su Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro vadovu Gintautu Kėvišu dėl kito sezono, – atvirai džiaugdamasis, kad pagaliau jį atrado lietuviai, prisipažino dainininkas. – Kauno muzikinio teatro vadovybė sakė, kad jiems buvo dėl manęs abejonių, bet kai išgirdo mane „Triumfo arkoje“ – jų nebeliko. Dabar visiems sakau: aš jūsų paslaugoms.“
Mano pagrindinis motyvas eiti į televiziją ir buvo mintis, kad tai padės save pagarsinti ir apie mane galbūt sužinos lietuviai.Nors Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) scenoje V. Vyšniauskas debiutavo dar būdamas studentas, nors jį Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje mokė profesorius Virgilijus Noreika, iki „Triumfo arkos“ Lietuvoje tenoras koncertuodavo retai. Jis dainavo Rusijoje, JAV, Kanadoje, Latvijoje ir Estijoje, kur yra geriau žinomas Kristian Benedikt vardu. Vos jam pasirodžius televizijos ekrane, muzikos pasaulis subruzdo – iš kur jis atsirado.
„Pakliuvau į „Triumfo arką“ visai atsitiktinai. Vasarą vyšnių festivalyje Žagarėje išgirdau, kad LTV organizuoja kažkokį projektą su operos solistais. Taip sutapo, kad kaip tik turėjau iš televizijos atsiimti seniai užsakytą įrašą ir užsukau pas generalinį direktorių paklausti apie būsimą renginį bei palikau savo kontaktus. Vasaros gale man paskambino ir pakvietė į atranką – taip ir patekau į projektą“, – prisiminė netikėtą karjeros posūkį V. Vyšniauskas.
Projektui įpusėjus, solistas ėmė džiaugtis, nes „Triumfo arka“ galėjo didžiuotis gerais reitingais.
„Mano pagrindinis motyvas eiti į televiziją ir buvo mintis, kad tai padės save pagarsinti ir apie mane galbūt sužinos lietuviai, – savanaudiškų tikslų neslėpė tenoras. – Jau turėjau įdirbį ir man nebuvo gėda eiti į eterį bei stovėti šalia kitų gabių atlikėjų.“
Televizijos galia dar kartą pasiteisino – vos pasirodęs atrankiniame ture, V. Vyšniauskas sulaukė skambučio iš Klaipėdos muzikinio teatro su siūlymu suvaidinti Don Chosė operoje „Karmen“. Ir tai buvo tik pradžia – kvietimai ir siūlymai dainuoti vis dar plaukia. Seniau jam tekdavo po šešis kartus sudalyvauti atrankose ir iš jų nieko nepešdavo – dabar vaidmenys siūlomi be jokių bandymų.
„Mes su Liudu Mikalausku ir Vaida Genyte dabar dalyvaujame koncertiniame turnė po Lietuvą – salės lūžta. Žmonės atsistoję dėkoja, nors mes nieko ypatingo nedarome. Tiesiog nuoširdžiai atliekame muziką. Vadinasi, žmonės jos išsiilgę“, – mintimis dalijosi patenkintas solistas, tikindamas, kad „Triumfo arka“ išpopuliarino ne tik jį, bet ir klasikinę muziką apskritai.