„Sprendimas pasirinkti Vytautą Šapranauską buvo neatsitiktinis. Jo gyvenimo būdas, veikla ir filosofija puikiai atitinka šio prekės ženklo vertybes. „Pierre Cardin“ vyras – tai sėkmingas vyras, vertinantis kokybę, stilių bei individualumą. Būtent toks ir yra Vytautas Šapranauskas – solidus bei išsiskiriantis“, – sako „Pierre Cardin“ prekės ženklo atstovas Lietuvoje, bendrovės „Stesa Clasic“ generalinis direktorius Edgaras Sekmokas.
„Pasiūlymas tapti pasaulinio garso prekės ženklo veidu Lietuvoje buvo kiek netikėtas, tačiau įdomus. Žymaus Prancūzijos dizainerio sukurtos kolekcijos yra vertinamos visame pasaulyje. „Pierre Cardin“ – tai tikra legenda ir tai ne tik prekinis ženklas, bet ir ilgalaikė aprangos stiliaus kultūra. Fotosesija praėjo tikrai nuostabiai – rezultatas pranoko lūkesčius“, – sako aktorius Vytautas Šapranauskas.
Fotosesija vyko prekybos ir pramogų centre „Ozas“, projektą įgyvendino Latvijos reklamos agentūra „AD Hunters Latvia“. Fotosesijos metus Vytautas Šapranauskas demonstravo drabužius darbui, laisvalaikiui ir sportui.
„Pierre Cardin“ prekės ženklą įkūrė garsus Prancūzijos dizaineris Pierre'as Cardinas 1950 metais. Per savo veiklos metus kompanija kūrė ne tik moteriškų ir vyriškų drabužių kolekcijas, bet ir projektavo automobilių ir mikroautobusų interjerus.
Fotosesijos nuotr./V.Šapranauskas – reklamos veidas. |