Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žaislų reklamoje mergaitės kratosi lėlių ir reikalauja ko nors įdomesnio

Žaislų rinkoje atsirado naujas veikėjas – konstruktorių gamintojas „GoldieBlox“ bando įtikinti, kad ne visoms mergaitėms įdomios vien tik lėlės, vežimėliai ir rožiniai arbatėlės staliukai.
„GoldieBlox“ reklamos žvaigždės: Raven, Sabrina ir Reese
„GoldieBlox“ reklamos žvaigždės: Raven, Sabrina ir Reese / Kadras iš „Youtube“

„GoldieBlox“ pasaulinio žiniasklaidos dėmesio sulaukė, kai paviešino išradingą savo žaislų reklamą, kurią per savaitę peržiūrėjo net 8 mln. žmonių. Tačiau vėliau reklama buvo pašalinta iš „Youtube“, nes prasidėjo teisiniai ginčai dėl reklamoje skambėjusios perdainuotos „Beastie Boys“ dainos „Girls“. Dabar „GoldieBlox“ savo oficialioje „Youtube“ paskyroje galima pažiūrėti tą pačią reklamą, tik be daug diskusijų sukėlusios dainos.

„Manot žinot, ko mes norime – kažko rožinio ir gražaus. Jums patinka pirkti mums rožinius žaislus, o visa kita atitenka berniukams. Ir mums visada galite padovanoti lėlių, kad užaugtume tokios kaip jos... netikros. Atėjo metas keistis. Mes nusipelnėme matyti asortimentą, nes visi mūsų žaislai paprasčiausiai vienodi, o mes norėtume panaudoti savo protą“, – pakeistus „Beastie Boys“ dainos žodžius dainavo reklamos žvaigždutė Raven.

VIDEO: „GoldieBlox“ žaislų reklama

Dėmesio sulaukusioje reklamoje rodomos trys mergaitės Sabrina, Reese ir Raven, per televizorių žiūrinčios tradicinę mergaitiškų žaislų reklamą. Jos pasitelkia fantaziją, sumanumą bei išradingumą ir iš tradicinių mergaitiškų žaislų sukonstruoja milžinišką mechanizmą, kurio pagrindinis tikslas – perjungti kanalą.

Žaislų kompaniją „GoldieBlox“ įkūrė inžinierė Debbie Sterling, kuriai pasirodė, kad dabartinė žaislų mergaitėms pasiūla yra skurdi ir per daug nuobodi bei stereotipinė: vien lėlės ir rožiniai niekučiai. Moteris nutarė pakeisti žaislų rinką, taigi išleido konstrukorių rinkinį ir interaktyvių knygų seriją, kurios pagrindinė veikėja – mažoji išradėja Goldie.

Kadras iš „Youtube“/„GoldieBlox“ reklamos žvaigždės: Raven, Sabrina ir Reese
Kadras iš „Youtube“/„GoldieBlox“ reklamos žvaigždės: Raven, Sabrina ir Reese

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius