Dabar populiaru
Publikuota: 2018 rugsėjo 5d. 16:20

Šokių grupė „Hatora“ pristato moteriškumu tviskantį vaizdo klipą: įvertinkite

Grupė „Hatora“
Asmeninio albumo nuotr. / Grupė „Hatora“

Šios šokių grupės merginų jau nepavadinsi šokio diletantėmis. Su žinomais Lietuvos ir užsienio atlikėjais šokusios merginos show stiliaus judesius mėgstantiems gerbėjams pristato jau trečiąjį vaizdo klipą iš karščiu alsuojančios Italijos. Kaip teigė grupės lyderė Milda Ruginytė-Šimkuvienė, šiam pasirodymui prireikė ne vieno šimto „Mersedes-Benz“ automobilių. 

Kokybė grupės „Hatora“ merginoms yra viskas. Ne tik šokių aikštelėje, bet ir filmuojant klipą šokėjoms svarbu viską išdirbti preciziškai: „Esame perfekcionistės. Tiek šokant, tiek ir apskritai gyvenime, – teigia M. Ruginytė-Šimkuvienė. – Šiam vaizdo klipui įdėjome visą širdį, todėl jam filmuoti ir vėl pasirinkome Italiją, kuri mums pasirodė tinkama savo reljefu bei oru.“

Nepastebėti gausybės „Mersedes-Benz“ naujutėlaičių automobilių tiesiog neįmanoma.

„Kai svarstėme vaizdo klipo koncepciją ir kur turi būti atliktas šokis, nusprendėme, kad tam tinkamiausia vieta – angaras, kuriame būtų aplink mus sustatyti nauji automobiliai, – teigė šokių grupės lyderė. – Taip norėjome perteikti jausmą, kad dažnai rodome savo aksominį, neva tobulą išorinį įvaizdį, tačiau viduje žinome, kaip yra iš tiesų“.

Asmeninio albumo nuotr./Grupė „Hatora“
Asmeninio albumo nuotr./Grupė „Hatora“

Šokių grupės „Hatora“ atstovės Mildos Ruginytės-Šimkuvienės teigimu, vaizdo klipu buvo norima paironizuoti socialiniuose tinkluose egzistuojančias „tobulumo“ normas.

„Kiekvieną dieną socialiniai tinklai ir visa žiniasklaida tviska nugludintomis nuotraukomis, prabanga ir, svarbiausia, dirbtiniu idealumu. Žinome, kad ir pačios esame į tai įsitraukusios, todėl nusprendėme visą tai perteikti per šokį ir vaizdus, – pasakoja šokėja. – Taigi šiame vaizdo klipe vaizduojama tiek prabanga, tiek ir kasdienis paprastumas“.

Asmeninio albumo nuotr./Grupė „Hatora“
Asmeninio albumo nuotr./Grupė „Hatora“

„Mes dažnai norime atrodyti tobulos, tačiau, kaip bebūtų gaila, ne visada mums pavyksta tokiomis būti“, – juokiasi šokėja.

M.Ruginytės-Šimkuvienės teigimu, šis vaizdo klipas parodo, kad dauguma moterų yra paprastos ir buitiškos asmenybės. „Esame mamos, draugės, turinčios savo rutiną moterys. Tvarkome namus, einame į turgų ar parduotuvę, rūpinamės vaikais – esame paprasti žmonės, nors kartais ir norėtume visuomenei save pateikti visai kitaip“, – apie vaizdo klipo prasmę pasakoja šokių grupės „Hatora“ lyderė.

Temos: 1 Šokiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Būk sumanus

Ar žinai?

Ar žinai?
Ar žinai?

Metas rinktis

Naviguok į ateitį

Laikas iškylai

Vyrų mados savaitė

Venecijos meno bienalė

Dream 2 Drive

Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką