Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Britų spauda: JAV prezidento žmona Michelle Obama išleido 50 000 dolerių apatiniam trikotažui

Pirmoji JAV dama nebijo eksperimentuoti su savo įvaizdžiu.
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Michelle Obama nebijo eksperimentuoti su savo įvaizdžiu.
Šaltinis: 15min
0
A A

JAV pirmoji ponia Michelle Obama, dažnai deklaruojanti taupų ir ekonomišką Baltųjų rūmų įvaizdį, išleido net 50 tūkstančių JAV dolerių prabangiam apatiniui trikotažui, praneša britų laikraštis „The Daily Telegraph“. Apsipirkimas vyko elitiniu apatinio trikotažo tinklu laikomoje „Agent Provocateur“ parduotuvėje, o draugiją M.Obamai palaikė antroji Kataro emyro žmona Sheikha Mozah.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Vidutinė tokio rankų darbo gaminio kaina yra apie 1 600 JAV dolerių. Pasak kompanijos „Agent Provocateur“ vykdomojo direktoriaus Hario Hogharto, jų klientų sąraše – daugybė žinomų žmonių, tačiau įvardinti pavardes jis atsisakė. Po to, kai šio tinklo parduotuvėje apsilankė M.Obama su S.Moza, pardavimas JAV parduotuvėse padidėjo 12,5 proc.

Tokios išlaidos, jeigu jos iš tiesų buvo, vargu ar pradžiugintų prezidentą Baracką Obamą. Artėjant rinkimams, B.Obama savo rinkimų kampanijoje pasisako už mokesčių lengvatų panaikinimą pasiturintiems amerikiečiams.

Anksčiau M.Obama nevengdavo pademonstruoti savo taupumo ir kuklumo. Pavyzdžiui, 2011 metų vasarį televizijos NBC eteryje ji pasirodė vilkėdama kuklią žirneliais margintą suknelę, kuri tekainavo 34 JAV dolerius ir 95 centus.

Sulaukusi laidos vedėjo komplimento už dailią aprangą, pirmoji JAV dama į tai atsakė, jog niekuomet neskiria ypatingai daug dėmesio aprangai, o rinkdamasi ją atsižvelgia į oro sąlygas bei tai, kad rūbas būtų patogus.

Pažymėtina, kad po to, kai laida pasirodė eteryje, švedų prekybos tinklo parduotuvėse „H&M“ JAV ėmė rikiuotis eilės ir per kelias paras visos „pirmosios ponios suknelės“ buvo parduotos.

Yra žinoma, jog pats JAV prezidentas nešioja mažai žinomos kinų firmos laikrodį, kainuojantį 320 dolerių, nors seniau buvo pastebėtas segintis prabangų „Tag Heuer“ laikrodį už 1 500 dolerių.

Tuo tarpu Baltieji rūmai pasipiktino tokiais gandais ir išplatino pranešimą, paneigiantį šią žinią. „Tai 100 procentų melas“, – teigė M.Obamos viešųjų ryšių direktorė Kristina Schake.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką