Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Giorgio Armani“ ir interneto žvaigždės stojo į kovą su koronavirusu: paaukota jau įspūdinga suma

Į kovą su Europą vis sparčiau puolančiu koronavirusu stojo ir įžymybės. Viena tokių – Milane įsikūrę dizainerio Giorgio Armani vadovaujami mados namai, viruso plitimui stabdyti paaukoję daugiau nei 1,2 mln. eurų.
Italijos dizaineris Giorgio Armani po „Emporio Armani“ kolekcijos pristatymo
Italijos dizaineris Giorgio Armani po „Emporio Armani“ kolekcijos pristatymo / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Garsūs žmonės ir organizacijos pinigines pravėrė pasirodžius pranešimams, kad Šiaurės Italijos Lombardijos regione sveikatos sistema „yra per žingsnį nuo subyrėjimo“, intensyvios medicininės priežiūros paslaugas teikiančioms organizacijoms patiriant milžinišką spaudimą ir vis didėjant COVID-19 viruso aukų skaičiui, rašo Dailymail.co.uk.

„Giorgio Armani“ pinigus paaukojo trims Milano ir vienai Romos ligoninėms bei „Protezione Civile“ – organizacijai, užsiimančiai avarinių įvykių numatymu, prevencija ir valdymu, atskleidė mados namų atstovė.

Koronaviruso židiniu Europoje tapusi šalis paskelbė karantiną – ribojamas judėjimas visoje šalyje, uždarytos mokyklos, universitetai, teatrai ir naktiniai klubai, atidedami ar atšaukiami religiniai ir sporto renginiai. Restoranams ir kavinėms leista veikti, tačiau tik nuo 6 val. ryto iki 18 val. vakaro.

Iš namų dirba ir didžioji dalis „Giorgio Armani“ mados namų darbuotojų.

Praeitą savaitę „Giorgio Armani“ pranešė atidedantys savo kruizo kolekcijos pristatymo šou, kuris balandžio viduryje turėjo vykti Dubajuje, o praeitą mėnesį įvykęs pristatymas vyko už uždarų durų.

Kitų metų kruizo kolekcijų pristatymus JAV atšaukė ir „Versace“ bei „Gucci“ mados namai., atidėti Azijoje gegužę turėjusius vykti šou nusprendė ir „Prada“ bei „Chanel“.

Tiesa, „Giorgio Armani“ – ne vienintelė stambi kompanija, nusprendusi savo aukomis prisidėti prie kovos su koronavirusu Italijoje ir Kinijoje. Praeitą mėnesį nemažą sumą pinigų Instituto Lazzaro Spallanzi tyrimų departamentui Romoje paskyrė „Bulgari“.

Domenico Dolce ir Stefani Gabbana, prekės ženklo „Dolce & Gabbana“ įkūrėjai parėmė tyrimus Milane įsikūrusiuose Humanitas ir San Raffaele universitetuose.

Daugiau nei 125 tūkst. eurų Kinijos Raudonojo kryžiaus fondui skyrė „Versace“. Šie pinigai bus panaudoti siekiant šalį aprūpinti medicininėmis priemonėmis, kurių taip trūksta. Prie jų prisidėjo ir didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „Moet Hennessy Louis Vuitton S.A.“, nepagailėjusi daugiau nei 2 mln. eurų.

Aukomis įvairias organizacijas taip pat parėmė tokios kompanijos kaip „L’Oreal“, „Estee Lauder“, „Shiseido“ ir „Swarovski“.

View this post on Instagram

Mum and dad ❤️

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

Nuo jų neatsiliko ir italų interneto žvaigždė Chiara Ferragni su sutuoktiniu muzikantu Fedezu. Jie atskleidė iš asmeninių lėšų daugiau nei 100 tūkst. eurų paskyrę fondui, kurio siekis – sukurti daugiau vietų Milano San Raffaele ligoninėje. Šia informacija pasidalijusi su savo daugiau nei 18,6 mln. sekėjų, kiek vėliau Ch.Ferragni pranešė, kad fonde jau daugiau nei 2 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius