Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip priversti Rupertą Murdochą parausti iš gėdos?

Viešas Ruperto Murdocho ir jo draugų sugėdinimas jau įgauna pagreitį. Neseniai vokiečių seksualaus apatinio trikotažo įmonė panaudojo skandalų apsuptą R.Murdocho žiniasklaidos imperiją savo naudai.
Rupertas Murdochas
Rupertas Murdochas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Reklamų nuotraukas rasite čia.

Rinkodaros kampanijos reklamose tyčiojamasi iš R.Murdocho, jo sūnaus Jameso ir buvusios „NOTW“ redaktorės Rebekos Brooks.

„Blush-Berlin“ įmonė ir jos reklamos agentūra „Glow Berlin“ sukūrė pasityčiojančią reklamą, kuri kviečia R.Murdochą ir jo sūnų „pažvelgti į mažąsias jų paslaptis“. Reklamos kūrėjai nė kiek nepasidrovėjo panaudoti vardus iš telefoninių įsilaužimų skandalo, nukopijuoti senąjį „NOTW“ logotipą ir netgi pasikviesti manekenę, savo išvaizda primenančią pačią Rebeką Brooks.

Kol kas nėra jokių žinių, ką apie šią reklamą mano pats R.Murdochas, tačiau nei kiek neabejojama, kad žiniasklaidos magnato tai tikrai nepradžiugins.

Na, ir keletas žodžių pabaigai: visada vilkėkite švarius apatinius ir stenkitės gyventi padoriai, kad netaptumėte pašiepiančių apatinio trikotažo reklamų taikiniu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius