Dabar populiaru
Publikuota: 2009 liepos 16d. 13:29

Michaelas tapo priklausomas nuo vaistų apdegęs per filmavimąsi reklamoje? (video)

Michaelas Jacksonas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Michaelas Jacksonas

Michaelas Jacksonas pradėjo vartoti stiprius nuskausminamuosius vaistus, kai 1984 metais apdegė filmuodamasis „Pepsi“ reklamai, paskelbė „US Magazine“.

Šio leidinio teigimu, 1984 metų sausio 27 dieną M.Jacksonas Los Andžele filmavosi „Pepsi“ reklamai. Šeštojo dublio metu fejerverkai iššovė per anksti – tuo metu, kai atlikėjas dar stovėjo laiptų viršuje. Pagal scenarijų fejerverkai turėjo šauti, kai Michaelas nusileidžia laiptais.

Ne laiku iššovus fejerverkams, užsidegė Michaelo plaukai. Iš pradžių dainininkas to nepastebėjo ir šoko toliau. Tik vėliau prie jo prišoko filmavimo komanda ir užgesino ugnį. Michaelas patyrė antro ir trečio laipsnių kūno ir skalpo nudegimų. Popkaraliui prireikė operacijų, jis ėmė gerti stiprius nuskausminamuosius. Vėliau padirbėjo plastinės chirurgijos specialistai.

VIDEO: Never Before Seen - Michael Jackson's Hair on Fire

Keli šaltiniai teigia, kad būtent po šio incidento Michaelas smarkiai pasikeitė, ėmė vartoti daug vaistų. Vaistų nuo skausmo perdozavimas laikoma viena iš realiausių Michaelo mirties priežasčių.

„Pepsi“ kompanija po šio incidento Michaelui išmokėjo 1,5 mln. dolerių kompensaciją. Pinigus dainininkas skyrė nudegimų patyrusiems vaikams skirtam centrui įsteigti. Michaelas šį incidentą pavadino nesusipratimu.

 

Temos: 1 Reklama
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką