Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas „Chanel“ veidas – Marilyn Monroe

Marilyn Monroe ir po mirties reklamuoja prabangius kvepalus „Chanel No. 5“.
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe / „Scanpix“ nuotr.

Ekrano legenda, kuri, kaip žinia, šiuos kvepalus vadino savo mėgstamiausiais, vadovavimą jų reklamai perima po tokių šio prekės ženklo ambasadorių kaip Carole Bouquet, Nicole Kidman ir Bradas Pittas, kuris pasirodė naujausiojoje „No. 5“ reklamos kampanijoje.

Dabar estafetę iš B.Pitto perima M.Monroe – „Chanel“ bosai parengė naują reklamą su anksčiau neskelbtomis aktorės nuotraukomis ir negirdėtu garso įrašu, kuriame ji aiškina savo garsiąją frazę apie tai, kad lovoje nevilki nieko, tik lašelį „Chanel No. 5“.

Filmuke „Marilyn and No. 5“ ji sako: „Jie uždavinėja tau tokius klausimus kaip ... „Ką vilkite lovoje? Pižamos viršutinę dalį?“ ... „Kokius nors naktinius?„ Tad aš pasakiau „Chanel No. 5“, nes tai – tiesa!“

VIDEO: Marilyn and N°5 - Inside CHANEL

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius