-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „L’Oréal Paris“ veidas – Rusijos supermodelis Natasha Poly

Kosmetikos prekės ženklas „L’Oréal Paris“, švenčiantis 40-ąjį garsiojo šūkio „Nes aš to verta!“ jubiliejų, savo ambasadorių gretas papildė naujais veidais. Sausį pristačiusi žaviąją vengrę Barbarą Palvin, šįkart kompanija pasirinko Rusijos supermodelį Natashą Poly, kuri internetinės svetainės Models.com reitinge užima antrąją vietą, populiarumu nusileisdama tik įspūdingajai olandei Larai Stone.
Natasha Poly
Natasha Poly / „L’Oréal Paris“ nuotr.

Į  mados pasaulį Natasha Poly įsisuko tarsi viesulas: penkiolikmetė, laimėjusi modelių konkursą Maskvoje, jau 2004 m. debiutavo ant podiumo pristatydama „EmmanuelUngaro“ mados namų kolekciją. Jau savo pirmojo mados savaičių žiemos sezono metu ji pasirodėdaugiau nei 54 mados namų pristatymuose, tarp kurių buvo ir tokie pasaulyje garsūs vardai kaip „JeanPaulGaultier“, „YvesSaintLauren“, „Roberto Cavalli“, „Chanel“ ir „Valentino“.

Kaip ir daugelis dabartinių mados talentų atrasta buvusios prancūziškojo „Vogue“ redaktorės Carine Roitfeld, Natasha Poly  šio žurnalo viršelį puošė net septynis kartus ir pasiekė naują rekordą. Ji – buvusi „CalvinKlein“ ikona, „Victoria‘s Secret“  angelas, o 2009 m. amerikietiškasis „Vogue“ ją išrinko vienu iš populiariausių šiuolaikinių modelių. Šiandien „L’Oréal Paris“džiaugiasi galėdami ją pristatyti kaip savo tarptautinę atstovę.

„Natashapasižymi neatsispiriamu grožiu, kuris jai padėjo įsitvirtinti mados pasaulyje vos per kelerius metus. Stulbinamai graži naujoji Rusijos ikona turi spalvingą ir aštrų stilių, kurį papildo ryški asmenybė. Džiaugiuosi galėdamas pasveikinti vieną iš talentingiausių pasaulio supermodelių, kuri viską pasiekė užsispyrimu ir sunkiu darbu“, – teigė „L’Oréal Paris“ prekės ženklo prezidentas CirylChapuy.

25 metų Natashos Poly istorija išties ypatinga – gimusi mažame Permės miestelyje netoli Uralo kalnų, ji užkopė iki tarptautinio mados olimpo. Kaip ir jos tautietė Natalija Vodianova, Natasha išgyveno tikrą Pelenės istoriją, kuri pernai pasibaigė pasakiškomis trijų dienų vestuvėmis Sent Tropeze su verslo magnatu Peteriu Bakkeriu.

„Tai, kad tapau„L’Oréal Paris“ veidu, tikrai ne sutapimas. Prieš tapdama modeliu, svajojau tapti  profesionalausmakiažo eksperte! „ColorRiche“ lūpų dažai ir „Elnett“ plaukų lakas yra mano mėgstami produktai ir aš nepaprastai džiaugiuosi galėdama juos atstovauti“, – džiaugėsi naujoji „L’Oréal Paris“ ambasadorė.

Natasha prisijungs prie gausios „L’Oréal Paris“šeimos, kurioje jau yra elitiniai modeliai DoutzenKroes, Bianca Balti, ClaudiaSchiffer, LiyaKebede ir Barbara Palvin bei tokios tarptautinio masto žvaigždės kaip GwenStefani, PatrickDempsey, Jane Fonda, HughLaurie ir BeyonceKnowles.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius