Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Niujorko gyventojus gąsdino filmą reklamuojantis „velnio apsėstas kūdikis“

Vasario 14-ąją Lietuvoje bus pristatytas amerikiečių siaubo filmas „Šėtono belaukiant“ (angl. „Devil‘s Due“). Kino kūrėjai filmą reklamuoti nutarė neįprastu būdu: Niujorko gatvėse palikę vėžimėlį su neva velnio apsėstu kūdikiu, savo išvaizda ir klyksmais gąsdinančiu praeivius.
Niujorkiečius gąsdino neįprastos išvaizdos „kūdikis“
Niujorkiečius gąsdino neįprastos išvaizdos „kūdikis“ / Youtube.com stop kadras
Temos: 1 Siaubo filmas

Tylerio Gilletto ir Matto Bettinelli-Olpino režisuotas filmas pasakos žiūrovui apie iš pirmo žvilgsnio laimingą jaunavedžių porą, kuri, grįžusi iš medaus mėnesio, sužino besilaukianti kūdikio. 

Nors žinią pora pasitinka džiugiai, netrukus jų gyvenime ima dėtis keisti dalykai. Būsimas tėvas supranta, kad neįprastą žmonos elgesį lemia jos įsčiose augantis vaikas, šeimos situacija tampa velniškai nekontroliuojama. 

Siaubo filmui sukurta siaubą kelianti reklaminė kampanija – tuo įsitikino Niujorko gyventojai ir miesto svečiai. Filmo kūrėjai nutarė juostą pareklamuoti itin neįprastu būdu: Niujorko gatvėse jie paliko kūdikio vėžimėlį, o jame – monstrą primenančio kūdikio robotą. Šiam pradėjus verkti, praeiviai visi it vienas skubėjo prie vežimėlio, tačiau tučtuojau nuo jo atšoko – juos išgąsdino staigūs „kūdikio“ judesiai ir pribloškianti išvaizda.  

Visas praeivių gąsdinimo procesas sugulė į vieną reklaminį vaizdo klipą, kurį peržiūrėję, jei garsiai ir nesijuoksite, tai bent jau sunkiai tramdysite šypseną.

Pamatyti neįprastą filmo „Šėtono belaukiant“ reklaminę kampaniją galite čia, įvertinti – komentaruose. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius