Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nutekėjo informacija apie pernai gautus „Aukščiausios pavaros“ vedėjo Jeremy Clarksono milijonus

„TopGear“ vedėjas Jeremy Clarksonas
„TopGear“ vedėjas Jeremy Clarksonas
Šaltinis: 15min
0
A A

Laidos „Aukščiausia pavara“ vedėjas Jeremy Clarksonas tapo vienu brangiausiai apmokamų britų nacionalinio transliuotojo (BBC) laidų vedėjų. Paaiškėjo, kad pernai jis gavo apie 14 mln. svarų sterlingų (65 mln. Lt) pajamų, praneša „The Telegraph“.

Daugiau 15min Vardai naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

J.Clarksonui buvo išmokėti 8,4 mln. svarų už jo indėlį kuriant bendrą įmonę su „BBC Worldwide“, kuri eksploatuoja „Top Gear“ („Aukščiausia pavara“) pasaulinį ženklą, išmokėti dar 4,86 mln. svarų sterlingų dividentų. Kaip vedėjas J.Clarksonas gavo milijoną svarų sterlingų.

Šis užmokestis pranoksta kito BBC darbuotojo, Jonathano Rosso 6 mln. svarų sterlingų atlygį, yra didesnis ir už anksčiau korporacijoje dirbusį Grahamo Nortono metinį darbo užmokestį, siekusį apie 4,5 mln. svarų sterlingų.

J.Clarksonui priklauso 30 proc. „Bedder 6“ akcijų paketo. Tai bendra įmonė, 2007 metais sukurta su „BBC Wordwide“. Ši bendrovė buvo įsteigta, kai BBC sulaukė nemažai kritikos dėl didelių piniginių sumų, kurios mokamos laidų vedėjams ir baiminosi juos prarasti, mat šie sulaukė pasiūlymų iš konkurentų.

Bendrovė pasirodė esanti labai pelninga, per pastaruosius penkerius metus jos pajamos iš licencijavimo teisių ir komercinių sandorių sudarė 149 mln. svarų sterlingų.

Rugsėjį „BBC Worlwide“ sudarė sandorį su J.Clarksonu ir laidos „Aukščiausia pavara“ vykdančiuoju prodiuseriu Andy Wilmanu, kuriam priklausė 20 proc. akcijų, dėl jų išpirkimo. Bendrai jiems išmokėta 14,4 mln. svarų. „BBC Worldwide“ atstovas teigė, jog akcininkams išmokėti pinigai buvo gauti ne iš licencijų.

Pasak atstovo, šios bendrovės pelnas per penkerius metus išaugo penkis kartus, o to nebūtų buvę įmanoma pasiekti be kūrybinį talentą turinčių asmenybių.

„Šis sandoris taip pat užtikrino „Aukščiausios pavaros“ kaip prekės ženklo ateitį BBC ir „BBC Wordwide“, dabar mes galėsime pasinaudoti 100 proc. bendrovės pelno“, – sakė atstovas.

Artimas J.Clarksonui šaltinis teigė, kad šis užmokestis garsiam vedėjui išmokėtas pelnytai, nes britas dirbo ne tik vedėju. „Jis ne tik veda laidą, jis siaubingai daug dirba užkulisiuose“, – sakė šaltinis.

Išleido milijonus

BBC paviešinti sąskaitų duomenys parodė, jog korporacija vedėjams ir talentams pernai išmokėjo apie 200 mln. svarų.

14-ka asmenų gavo nuo 500 tūkstančių iki 5 mln. svarų sterlingų. BBC nepateikė informacijos, kokie tai asmenys.

Paviešinti duomenys atskleidė, jog BBC valdybos išlaikymas pastaraisiais metais pabrango kone 55 proc. Pernai atlyginimams išmokėta 4 mln. svarų.

Korporacijos vyriausioji finansininkė Zarin Patel pernai uždirbo 366 tūkst. svarų.

„BBC Worldwide“ vadovas Timas Davie į kišenę susižėrė 408 tūkstančius svarų sterlingų, prieš tai buvusiais metais jo atlygis buvo „menkesnis“ – 349 tūkstančiai.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką